Vágólapra másolva!
A magyar tinédzserek szavaztak, a Pepsi pedig értékelt, s mivel Gera Zoltán bizonyult a legnépszerűbb magyar labdarúgónak, az üdítőitalokat forgalmazó cég bevette csapatába az angol West Bromwich Albionban légióskodó támadó középpályást. Gera így olyan nevek mellé szegődött, mint Ronaldinho, Roberto Carlos vagy épp David Beckham.

Ez volt az apropója annak a sajtótájékoztatónak, amelyet a Pepsi tartott a budai MOM-parkban s ahová félszáznál is több újságíró látogatott el. Régen járt már "civilként" itthon Gera Zoltán, remekelt első angliai évében (nem kis részben neki köszönhető a WBA bravúros bennmaradása), így nem véletlen, hogy ekkora érdeklődés övezte napjaink egyik legnépszerűbb és leg(el)ismertebb magyar sportolójának az összejövetelét.

Az érdeklődők néztek, mint a moziban, de volt is mit, hiszen a Ponyvaregény, illetőleg a Taxi népszerű zenéjére levetített képsorok megadták az alaphangulatot. A jó tízperces filmben ugyanis Gera angliai találatait lehetett újra átélni, amelyekből röpke gólszépségversenyt is lehetett volna rendezni.

Az utolsó képsoron - amelyet az egyik magyarországi válogatott meccs előtt készítettek - az egykori ferencvárosi támadó azt kiabálta bele a kamerába, hogy: "Megyünk haza!" S lám, valóra is váltotta ígéretét, hiszen most egészen július közepéig itthon lesz a magyar futball állócsillaga.

Ennek némileg ellentmondanak a még mindig vékonydongájú csatár szavai, aki így emlékezett vissza angliai esztendejének a hajnalára: "Tudtam, ez életem lehetősége, nem volt honvágyam, mert tisztában voltam vele, hogy miért jövök Angliába. Az akkori menedzserem, Gary Megson a kezdetekkor azt mondta nekem, hogy 2-3 hónapig biztosan nem fogok pályára lépni, de nyugodjak meg, eljön majd az én időm is. Örülök, hogy hamarabb sikerült felvennem a ritmust, de ha a mögöttem hagyott hónapokra visszatekintek, úgy érzem, nem adtam ki mindent magamból, jövőre még sokkal jobb lehetek."

Most pedig már odáig jutott, hogy immáron - kis túlzással - egy lapon említik a világ legjobbjaival: Ronaldinóval, Roberto Carlosszal, David Beckhammel, Thierry Henryval. Ők mind az üdítőgyártó cég "alkalmazottjai", számtalanszor megcsodálhattuk már őket a cég kreatív reklámjaiban - ollózásokkal, cselekkel és egyéb futballvarázslatokkal tartják rajta a nézők szemét a képernyőn a meccsek, filmek között.

"Ha megnézem a névsort, kakukktojásnak tartom magam, viszont mindent megteszek, hogy elérjem: olyan jó legyek, mint ők" - mondta a futballista, aki egy 11-es számú kék reklámmezt is kapott.