<P class="MsoNormal">Panasziroda nyílik Mohácson

Vágólapra másolva!
A már kész tervek szerint különleges panasziroda nyílik néhány hét múlva a Baranya megyei Mohácson. A Duna-parti kisvárosban élő ötletgazda leleményes vállalkozásának a lényege: mindenki elmondhatja majd sérelmét az e célra kijelölt irodában úgy, hogy azt az "intézmény" munkatársa kellő empátia kíséretében végig is hallgatja. A sértett állampolgároknak módjukban áll az is, hogy a magukkal hozott fotót - amelyen haragosuk ábrázata látható - megtapossák, széttéphetik, ordítozhatnak rá, de súlyos esetben azt akár meg is köpködhetik.
Vágólapra másolva!

Az előzetes felmérések alapján régi vágyak teljesülhetnek majd abban a Mohács szívében létesítendő panaszirodában, amelynek ötletgazdája egy helyi vállalkozó volt. A különleges intézmény létrehozását az motiválta, hogy mostanában meglehetősen megnövekedett az úgynevezett sértett polgárok száma. Az elégedetlenkedők számára tehát most lehetőség nyílik majd arra, hogy - percenkénti szabott tarifa ellenében - panaszaikat előadják, és azok - kellő érzékenység mellett - meghallgatásra is találjanak.

Az ötlet egyik kitalálója, Mayer Antal szerint az ominózus objektumban egy munkatárs ül majd, aki figyelmesen végighallgatja az irodában előadott állampolgári sérelmeket, s közben megnyugtató pillantásokkal jelzi az ügyfélnek mély együttérzését. Mindez persze az ügyfélnek pénzbe kerül, azaz percenként 176 forint plusz áfáért lehet ott panaszkodni.

Az említett tarifa azonban csupán az ügyfél által elmondott "monológ" idejét foglalja magába: amikor a panaszáradat befejeződött, a továbbiakban már ingyen próbálunk vigaszt nyújtani - állítja a vállalkozó. Mayer Antal terveiben szerepel még, hogy az irodában helyet adnak a vehemensebb panaszosoknak is. Ezért aztán mód nyílik majd üvöltésre, no meg heves csapkodásra is.

Emellett bárki elhozhatja haragosának fotóját, amelyet akár többször le is köphet. (Ez utóbbi tevékenység az iroda elkerített részében zajlik, amely után azonnali fertőtlenítés következik.)

A vállalkozó időnként felárat is felszámít, de kedvezményt is ad. Így például, ha egy fiatal - egy évnél korábban házasodott - pár fordul az irodához, nekik 50 százalékos felárért lehet csak panaszkodni, ám ha a házasság az öt évet meghaladta, ekkor már jelentős kedvezmény jár. A mohácsi panasziroda - a tervek szerint - néhány hét múlva tehát mindenki rendelkezésére áll majd, és kitalálója szerint óriási jövő elé néz.