Egy hónapja állapította meg a Magyar Turizmus Rt. vezetője, hogy rossz az a logó, amely a Magyarországot népszerűsítő hirdetésekben szerepel. Az eredetileg térhatásúnak tervezett nemzeti színű szívforma ugyanis a legtöbbször olasz zászlónak látszik. A cég képviselői azt állítják, hogy folyik a csere, de még a honlapjukon is a régi szerepel.

Forrás: ORIGOKözel egy hónapja jelentette be a Magyar Turizmus Rt., hogy az interneten és a világ tévés csatornáin futó, Magyarországot népszerűsítő klip logója rossze, mert összetéveszthető az olasz nemzeti színekkel. Ekkor az rt. vezérigazgatója, Galla Gábor beszámolt arról is, hogy a hibát korrigálták.

Az emblémán felcserélték a színeket, a magyar piros-fehér-zöld helyett az olasz zászlón látható sorrendben (zöld-fehér-piros) szerepelnek a színek.

A cég képviselői az [origo]-nak elmondták, hogy eddig sem tévedésből volt ilyen a logó, hanem annak térhatású volta miatt látszólag tényleg piros-fehér-zöld volt a sorrend. Tehát a piros szív magasabban lévőnek tűnt, mint a fehér és a zöld. Sokan azonban nem így látták, ezért a Turizmus rt. új vezetője koncepcióváltásról döntött és megfordíttatta a színeket.

Ennek ellenére a régi, félreérthető logó szerepel a Magyar Televízióban, a Turizmus rt. által szponzorált műsorban, és a cég hivatalos honlapján is. Megkeresésünkre a Magyar Turizmus Rt képviselője közölte, hogy az MTV-n látható programajánlóban hamarosan az új logó szerepel, és a weboldalon található kép lecserélésére is intézkedtek már.