Curtis cukrászdából és borospincéből népszerűsíti az országot

Munkához látott Tony Curtis, aki vasárnap azért érkezett Budapestre, hogy Magyarországot népszerűsítő reklámfilmekhez álljon kamera elé. Curtis pénteken a Gerbeaud cukrászdában forgatott, szombaton egy borospincében készül vele felvétel, amellyel elsősorban Magyarország borkultúrájára és gasztronómiájára kívánja felhívni a figyelmet a készíttető Magyar Turizmus Rt.

Fotó: Fábián Évi
Tony Curtis a Gerbeaud-ban

Pénteken délelőtt kezdték forgatni Tony Curtisszel Budapesten a Magyarországot népszerűsítő reklámfilmeket. Az első film jeleneteit a Gerbeaud-ban vették föl, szombaton pedig egy borospincében forgatnak majd.

A Magyar Turizmus Rt. megbízásából készülő 30 másodperces szpotokról Kelecsényi Ágnes marketingigazgató a forgatás helyszínén beszélt az [origo]-nak. A pénteken felvett film budapesti képekkel kezdődik, majd a cukrászdában üldögélő Tony Curtist mutatják. A gőzölgő kávét szürcsölgető színész mellett a jelenetben szerepel egy csinos pincérlány is. A jelenetet több szlogennel is felveszik, de a kész filmben minden valószínűség szerint a "Some like it hot" mottó szerepel majd. Ezzel Curtis egyik leghíresebb filmjére, az 1959-ben Marilyn Monroe-val és Jack Lemmonnal forgatott Van, aki forrón szereti-re utalnak. Hasonló séma szerint készül a borospincében forgatandó reklám is, amelyben Curtis bort iszik, és magyaros levest eszik. Azzal a filmmel Magyarország borkultúrájára és gasztronómiájára kívánják felhívni a figyelmet.

Kelecsényi elmondta: a múlt vasárnap Budapestre érkezett Curtist több helyre elkísérte egy stáb, felvételek készültek többek között a Vásárcsarnokban és a Dohány utcai zsinagógában tett látogatásáról. A marketingigazgató szerint elképzelhető, hogy később ezeket a filmeket is felhasználják majd valamilyen célra. A pénteki forgatáson jelen volt Magyarország egyik legismertebb modellje, Cseh Annamária is. Kelecsényi Ágnes elmondta: vele is tárgyalnak arról, hogy szerepet vállal hasonló filmekben. A Curtisszel való forgatás nem csak itthon, hanem az Egyesült Államokban is visszhangot keltett. Az egyik legnagyobb utazási szaklap, amelybe eddig magyar témával nem sikerült bejutniuk, máris megkereste a Magyar Turizmus Rt.-t - mondta a marketingigazgató.

KAPCSOLÓDÓ CIKK