Negyvenöt millióért hirdetik a jó államot

2013.03.08. 11:42

Közel negyvenöt millió forintot fizet a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a Bell and Partners Kft.-nek a jó államot hirdető kampányért. A kormány szeretné megértetni, mit jelent a jó állam, az ügyfélbarát ügyintézés, és javítaná az államigazgatásról kialakult képet.

A "jó állam" szlogen hirdetésére kötött szerződést a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-vel. A kormány honlapján nyilvánosságra hozott szerződés szerint a cégnek 35 millió forint plusz áfát (azaz bruttó 44 millió 450 ezer forintot) fizet a cégnek a médiatervezési és -vásárlási, reklámügynökségi, BTL ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzéséért.

A kormánynak már korábban is dolgozó céget nyílt közbeszerzési eljárás során választotta ki a minisztérium. A Bell and Partners által elkészítendő kampányok fő célja, hogy bemutassa, értelmezze és megértesse a jó állam fogalmát és szerkezetét, "amely az elmúlt két év átalakításainak következtében kézzelfogható valósággá vált" - közölte a tárca.

A KIM a kormány honlapján a kampányt azzal indokolta, hogy a kormány az utóbbi két évben számos strukturális reformot hajtott végre, amelyek a jó állam megvalósulásához járulnak hozzá. A kormánynak az volt a célja, hogy javítsa azt a képet, amely az emberekben él az államigazgatásról.

A "jó állam" szlogent nemcsak a KIM hirdeti, a Miniszterelnökség februárban több mint egymilliárd forintos összköltségű szerződést kötött az IMG Inter Media Kft.-vel a kormány eredményeinek - és többek között a jó állam szlogennek - a hirdetésére.