Rögtönzött piactérré változik december 8-án a fővárosi Telekom székház aulája, ahol az önkéntesség világnapjához csatlakozva a Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub jótékonysági süteményvásárt rendez. Az saját készítésű édességekből származó bevételt a törökbálinti Tabitha gyermekhospice háznak továbbítják. 

Az Adni jó! akcióra a Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub munkatársai saját készítésű süteményeiket kínálják a székházban megforduló dolgozóknak, látogatóknak, vásárlóknak. A süteményeket bárki – becsült, adomány értékű áron – megvásárolhatja, a teljes bevételt a Tabitha hospiceház kapja.

Fájdalomcsillapító sütemények. Egy fél napra ismét süti-vásártér lesz a Telekom székház aulájaForrás: Origo

Országosan több mint ezer önkéntes vesz részt az akcióban, a Fenntarthatósági Média Klub részéről nyolc médiumot képvisel Barabás Éva és Gönczi Gábor (RTL), Czippán Anett és Dudás Ádám (TV2), a ClassFM stábja Vágó Piros vezetésével.

Az Origo, az Index csapata, a Metropol, a Centrál Médiacsoport és az Axel Springer munkatársai, valamint Novák Péter is az önkéntesek között lesz.

A Tábitha ház célja, hogy térítésmentes segítséget nyújtson az olyan családoknak, amelyek tartósan beteg, gyógyíthatatlan betegséggel együtt élő gyermeket gondoznakForrás: Zanathy Ildikó

„A Tabitha házban a napi feladatok elvégzéséhez is élünk az önkéntes segítséggel: szívesen látjuk a csapatunkban azt is aki csak mesét olvasna fel vagy játszana a gyerekekkel, foglalkozna a hozzátartozókkal, de a háztartási vagy kertrendezési munkákhoz is jól jön a segítség. A ház működése kizárólag a támogatóknak köszönhető, ezért óriási lehetőség számunkra ez a nap." - mondta Fábián Éva, intézményvezető.

Az Adni jó! Süti akció 2012-ben CSR Hungary Díjat nyert a legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseket értékelő versenyen.