Túl meleg volt a kampány Simicska cégének

meleg kampány, busz
Így nézett volna ki a társkereső oldal buszokra szánt hirdetése
Vágólapra másolva!
Fővárosi buszokon hirdetett volna egy meleg társkereső oldal, de felületet kezelő Publimont Kft. szerint a reklám sérthette volna a fiatalkorúak erkölcseit. A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó reklámügynökség döntéésről a BKV-nak sem szólt - tudta meg az Origo.
Vágólapra másolva!

Szivárványszínek és egy felirat. Mindössze ennyi lett volna azon a hirdetésen, amit egy meleg társkereső oldal szeretett volna kitenni a fővárosi 7-es buszok oldalára.

Az első meleg kampány

"Tizennégy éve működünk, a hirdetésünk viszont úttörőnek számítana a magyar reklámpiacon, mint az első, kifejezetten melegeknek szóló kampány. Ez külföldön már természetesnek számít, több nagy brand is kiállt már az LMBT-közösség jogai mellett" – mondta az Origónak Weiler Péter, a Melegrandi.hu-t üzemeltető cég vezérigazgatója.

Káros hirdetés?

A kampány azonban nem indulhat el, legalábbis egyelőre: BKV-buszok külső reklámfelületeit is értékesítő ügynökség, a Nyerges Zsolt és Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Publimont Kft. visszadobta a táskereső oldal ajánlatát.

Így nézett volna ki a társkereső oldal buszokra szánt hirdetése Forrás: Origo

Döntésüket a reklámtörvénnyel indokolták, mondván, a hirdetés káros lehet a fiatalkorúak szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődésére.

A BKV nem is tudta

Szerettük volna megtudtni a Publimont Kft-től, szerintük miért sértheti a gyerekek szexuális-erkölcsi fejlődését egy egyszerű felirat. Kérdéseinkre nem válaszoltak, a BKV-tól viszont megtudtuk, a reklámügynökség nem kérte ki véleményüket a kifogásolt reklámmal kapcsolatban.