Az Origo olvasói szerint Simicskáé a TV2

2015.10.17. 09:15

Az Origo megszavaztatta az olvasóit arról, hogy szerintük a szövevényes ügy eredményeképpen kinek a tulajdonában van valójában a TV2.

Az Origo is beszámolt arról, hogy elég bonyolult a TV2 eladásának ügye, és minden szereplő azt állítja, hogy az ő tulajdonában van a csatorna.

Megszavaztattuk az olvasóinkat, és kiderült, hogy közülük legtöbben – 45 százalék –Fonyó Károlynak hisznek, és úgy vélik, hogy ő, illetve rajta keresztül a Simicska Lajos a tulajdonos.

Az ellenérdekelt felek sokkal rosszabbul állnak: az olvasóink 8 százaléka gondolja azt, hogy Andy Vajnaé, és 6 százalék azt, hogy Simon Zsolté és Yvonne Dederické a TV2.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK