Hiába tagadta Juhász Péter, kiderült: mégis hazudott

2016.12.26. 14:28

Megjelent a helyreigazítás a 444-en, amely szerint - Juhász Péter állításaira támaszkodva - valótlanul híresztelték, hogy Rogán Antal Dubajban járt. Juhász Péter néhány napja a Hír TV-ben azt állította, hogy nem igaz, hogy a bíróság helyreigazításra kötelezte a 444.hu-t, az Indexet és a Népszavát. Az Együtt alelnöke többek között azt állította Facebook-oldalán, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda vezetője november 3-án Dubajban járt, és például egy halloweenpartin vett részt. Mindezekről kiderült, hogy egy szó sem igaz belőlük.

"Valótlanul híreszteltük, hogy Rogán Antal a 2016. november hó 3. napját megelőző hétvégén egy 5 csillagos dubaji szállodában szállt meg. A valóság ezzel szemben az, hogy Rogán Antal személy szerint a 2016. november hó 4. napját megelőző héten nem járt Dubajban" - jelent meg december 26-án a 444.hu oldalán a helyreigazítás.

Juhász Péter december 16-án még azt mondta a Hír Televízióban, hogy beszélt az ügyben a helyreigazítások miatt érintett egyik újság főszerkesztőjével, és még ő sem tudott a törvényszéki döntésről. 

Juhász Péter összevissza beszélForrás: Szabó Gábor - Origo

Mint arról az Origo december 14-én elsőként beszámolt, Juhász Péter interneten közzétett nyilatkozatában valótlanul állította, hogy Rogán Antal Dubajban járt – derült ki a Fővárosi Törvényszék ítéletéből, így a 444.hu-nak, a Népszavának és az Indexnek helyreigazítást kell közzétennie.

A lapoknak Juhász Péter miatt kellett helyreigazítaniuk, mert nem győződtek meg állításainak valóságtartalmáról,amelyek bizonyítottan hamisak voltak. 

Ezeket állította Juhász

Juhász Péter a Facebook-oldalán azt állította, hogy „Rogán kicsekkolt az 5 csillagos Dubai Palm Hotelből. Ezt onnan tudjuk, hogy felhívtuk a hotelt. Mindezt azért tettük, mert valaki szólt, hogy ott látták Rogánt egy másik fickó társaságában. A másik fickót úgy azonosították, mint »az a csávó, aki eléd állt október 23-án a Kossuth téren«. Az a csávó nem más, mint Varga Lajos, a Valton Security tulajdonosa". Később a Valton is cáfolta, hogy tulajdonosa Varga Rogán Antallal ment volna Dubajba. 

Az Együtt alelnöke azt is írta, hogy „sajnos képet nem vásárolok, így azzal most még nem szolgálhatok. Azonban a luxushotel portása elmondta, hogy ott szállt meg, így ezt már tudjuk. De látták halloweenpartiban, az Atlantis aquaparkjában, illetve bemenni a Mashreq bank helyi fiókjába" – írta bejegyzésében Juhász, amiről később kiderült, hogy egy szó sem igaz belőle.

Sok pert vesztett Juhász

Juhász Péterrel összefüggésben Rogán Antal és Belváros-Lipótváros Önkormányzata összesen 20 darab sajtó- és 2 darab személyiségi jogi pert nyert meg.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK