Megvan, kire bízzák a Magyarország márkát

2016. 09. 09. Bánhegyi Zsófia Digitális oktatás Interjú Portré Telekom
Vágólapra másolva!
Bánhegyi Zsófiát nevezték ki a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyettesének. A Magyar Telekom korábbi csoportkommunikációs igazgatója április 3-án érkezik a szervezethez.
Vágólapra másolva!

"Marketingkommunikációs területen dolgozva az egyik legismertebb magyar kommunikációs márkával tudtam dolgozni, és számomra továbblépés, hogy

– mondta az Origónak Bánhegyi Zsófia. – Bízom benne, hogy csapatommal egy összehangolt stratégia mentén tudunk dolgozni, annak érdekében, hogy az ország sikeresen helytálljon az élesedő turisztikai versenyben."

A fő feladatok

Az új vezérigazgató-helyettes kiemelt feladata, hogy a magyar turizmus megújításával kapcsolatos célkitűzéseket marketing- és kommunikációs eszközökkel aktívan támogassa, egyben hozzájáruljon ahhoz, hogy

megerősödjön hazánk mint turisztikai értelemben vett "márka", illetve tovább épüljenek legfontosabb turisztikai brandjeink.

A Magyar Turisztikai Ügynökség egyik fő célja, hogy a turisztikai ágazat teljesítményét innovatív fejlesztések segítségével tovább növelje. Az új vezetőnek fontos szerepe lesz abban is, hogy a legújabb digitális marketingeszközök alkalmazásával népszerűsítse a magyar turizmust külföldön és belföldön.

Bánhegyi Zsófia a turisztikai ügynökségnél folytatja Fotó: Adrián Zoltán - Origo

Az NFM-ben is dolgozott

Bánhegyi Zsófia a pályafutását a Nestlé Magyarországnál kezdte, majd a KLM Royal Dutch Airlines légitársaság közép-európai termékmenedzsereként, később Kelet-Közép-Európa 12 országáért felelős loyalty managerként dolgozott. 2005-től 2010-ig a Heti Válasz Kiadó lapigazgató-helyettesi pozíciójában a kiadóvállalat terjesztési, kereskedelmi és online fejlesztési tevékenységéért felelt.

2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetője volt a miniszteri kabinet tagjaként. Ezt követően az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli miniszterek kabinetjének tagjaként irányította a kapcsolódó hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységet.

Bánhegyi Zsófia 2012. augusztus 6-ától a Magyar Telekom 100 százalékos leányvállalatánál, a T-Systems Magyarország Zrt.-nél marketing- és kommunikációs igazgatói pozícióban dolgozott, 2014-től a cég menedzsmentjének tagjaként. 2015 októberében a Magyar Telekom-csoport kommunikációs igazgatója lett. Tagja az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) elnökségének, a multitagozat vezetője. A Magyar Reklámszövetség elnökségének tagja.