Kiderült, hogy balliberális propagandistákat futtat a közpénzen működő ELTE

2018.11.26. 18:22

Hammer Ferenc, az ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszékének vezetője hiába próbálja elhitetni a közvéleménnyel azt, hogy tanszékén nem zajlik markáns baloldali politizálás, a gyakorlatban ennek éppen az ellenkezője tapasztalható: mondhatni, maximumra van tekerve a balliberális propaganda. Mindez az adófizetők pénzén működik, egy magát függetlennek hazudó intézményben.

Ahogy az Origo is beszámolt róla, nem sokkal azután, hogy (az egyébként korábban Heller Ágnessel együtt tüntetgető)Hammer vállalhatatlan hangnemben megírt közleményben támadta a saját diákját– aki amúgy a 888.hu munkatársa is –, pusztán azért, mert a szólásszabadság jegyében szóvá tette: nem kellene, hogy elhangozzanak olyan mondatok a katedráról, mint „orbáni diktatúra”, illetve „bizony, a mai magyar demokrácia utolsó tartópillére az RTL Klub” –, újabb, Hammer szavait cáfoló bizonyítékokra bukkant a 888.hu.

Hammer FerencFotó: Mudra László - Origo

Ugyanis az ELTE BTK Média hallgatói – az egyetemmel karöltve – olyan beszélgetős rendezvénysorozat beindítását tervezik, ahová különböző közéleti személyiségeket, újságírókat és megmondóembereket hívnak meg.

Érdekesség, hogy az elviekben „apolitikus” és „független” ELTE-n a meghívott vendégekről, újságírókról a diákok dönthetnek.

De természetesen nem szabadon választott formában, hiszen az veszélyes lenne.

Inkább egy előre legyártott kérdőív keretében kell megjelölniük, melyik KIZÁRÓLAG balliberális, köztük kifejezetten bevándorláspárti propagandistával szeretnének eszmét cserélni.Mint bizonyára tudják az olvasók, az ELTE az adófizetők pénzéből fenntartott állami felsőoktatási intézmény, ebből következően ott minden véleménynek helye kellene legyen, de az egyetem nem hajlandó tolerálni a jobboldali és konzervatív hallgatók nézőpontját, így fordulhat elő, hogy balliberális agymosásnak vetik alá a diákokat. „A kiegyensúlyozott, független, objektív” névsorban természetesen ellenzéki propagandisták vannak, mások mellett Soros-bloggerek (Ács Dániel, Magyari Péter), a bevándorlás egyik legszemérmetlenebb propagandistája (Földes András, Index), az amerikai, természetesen baloldali titkosszolgálati kapcsolataival lebukott Panyi Szabolcs (egykori Index, most éppen szintén egy Soros-blog), egy Dezső András nevű Index-propagandista, vagy a hazugságaival többször lebukott álhírgyár, a 24 egyik vezetője. De ezen kívül is persze az Index vagy éppen a 444 alkalmazottjait láthatjuk a Hammer-féle ajánlásban.

Tehát az elviekben kötelezően pártatlan ELTE BTK-nak a Soros-bloggerek, az éppen az amerikai titkosszolgálattal hírbe hozott propagandista vagy a hírhedten migránspropagandát gyártó Index-alkalmazott jelenti a nagybetűs Szakmát.

A névsorban pontosan nulla darab konzervatív, jobboldali újságíró szerepel a kiegyensúlyozottság jegyében, noha a konzervatívok is fizetik azt az adót, amiből az ELTE BTK fenntartja magát, és támogatja a balliberális propaganda, illetve a fake news terjesztését.

De akkor miért kell szemtelenül hazudni? – feszi fel a kérdést a 888.

Miért kell Hammer Ferencnek és az egész balliberális sajtónak kórusban azt mondania, hogy nem zajlik nyílt és uszító baloldali politizálás az egyetem falai között, amikor a napnál is világosabb, hogy évtizedek óta ez történik? – fűzik hozzá.