Siófok a marketing fővárosa idén is

2019.06.11. 15:58

A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület tizenkét pályázatát díjazta Városmarketing Gyémánttal a Magyar Marketing Szövetség az Országos Városmarketing pályázaton, így már második alkalommal 2019-ben is Siófok nyerte a Marketing Főváros címet.

A pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet a városmarketing és marketingkommunikáció fontosságára a települések életében, ezzel szakmailag hozzájáruljon a helyes gyakorlat elterjedéséhez, és elismerje a legnagyobb szakmai megoldásokat.

A Magyar Marketing Szövetség szakmai szűrije elé 2019-ben 123 pályázati anyag érkezett, amelyből a Siófoki Fürdőegylet- Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda csapata 12 pályázattal

Gyémántminősítést szerzett Siófoknak.

Ezzel Siófok 2018-ban és 2019-ben is haza vihette a Marketing Fővárosa címet, továbbá az összesítő 5 éves ranglistán az előkelő második helyre is felkerült a város.

A 12 nyertes pályázat a különleges, 2018-as jubileumi és marketingkommunikációs tevékenységét részletezte, és a győzelemben a marketingkommunikációs felelős Siófoki Fürdőegylet munkája mellett nagy szerepe van a helyi turisztikai szereplők, civil szervezetek és intézmények munkájának is.

A győztesek között szerepelt a Nemzeti Regatta és a Siófok50 Születésnapi Party is

A győztes pályaművek között volt a III. Húsvéti Nyuladalom, az októberi Halfesztivál, a novemberi Libadalom, a Városnap és a Siófok50 Születésnapi Party, valamint a Balatoni Hajózási Zrt. nagysikerű és színvonalas eseménye, a Nemzeti Regatta rendezvények marketingkommunikációja. A Siófok50 – Itt kezdődik a Balaton! külső kommunikációs megoldás és a Siófok50 jubileumi arculat is 1-1gyémánttal gazdagította Siófok városát. A Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület belső kommunikációs megoldásait valamint arculatának megújítását is városmarketing gyémánttal értékelte a zsűri. A városfejlesztési projektek marketing programja kategóriában gyémánt minősítést szerzett a Siófoki Jégkikötő – Téli varázslat a parton marketingkommunikációs kampánya is, a városmárka, városimázs építő nem-marketing teljesítmények között pedig a Siófok, Kálmán Imre otthona és a Gasztrofarsang – Busók a jégen! című pályázatokat is gyémánttal ismerték el.

Bárkányi Bianka a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület marketing munkatársa, Stadler-Szentpéteri Ildikó a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület vezetője, Mezőfi Józsefné a siófoki Idegenforgalmi és Rendészeti Bizottság elnöke, Sudár Alexandra a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület back office managere és Hamvas Patrícia a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület marketing munkatársa.Forrás: Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform

Stadler-Szentpéteri Ildikó elmondta, hogy óriási öröm Siófoknak, hogy ebben az évben is hazahozhatták a Marketingaktív címet. A város marketingkommunikációjáért felelős Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform iroda vezetője kiemelte:

A Marketing Fővárosa cím elnyerésével hatalmas megtiszteltetés ért minket, hiszen ez egy óriási elismerés a Magyar Marketing Szövetség szakmai zsűrijétől. Ezzel learathattuk 2018-as kemény munkánk gyümölcsét, és bebizonyítottuk, hogy az egységes, integrált marketingkommunikáció elengedhetetlen része Siófok turisztikai koncepciójának.

Stadler-Szentpéteri Ildikó a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület vezetője, Mezőfi Józsefné a siófoki Idegenforgalmi és Rendészeti Bizottság elnökeForrás: Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület és Tourinform

Stadler-Szentpéteri Ildikó megköszönte a helyi turisztikai szereplőknek és civil szervezeteknek a munkáját is, végezetül hozzátette sikerült újra bebizonyítani, hogy Siófokon kezdődik a Balaton.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK