Mint ahogy azt az Origo is megírta a mai nap folyamán, a Ryanair légitársaság egy repülőjárata közel hat órán át vesztegelt a repülőtéren. Ezért Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és György István területi közigazgatásért felelős államtitkár fogyasztóvédelmi vizsgálatra utasította Budapest Főváros Kormányhivatalát annak tisztázása érdekében, hogy az eset kezelése során a Ryanair eleget tett-e jogszabályi kötelezettségeinek.

Felháborítónak tartjuk, ahogyan a légitársaság kezelte a felmerült problémát - írja közleményében a Miniszterelnökség -- Az utasoknak joguk van a tájékoztatáshoz, a légitársaságtól pedig elvárható, hogy mindent megtegyenek a kényelmetlenségek csökkentése érdekében.

IllusztrációForrás: Adrian Pingstone/Wikipedia

A fogyasztóvédelmi vizsgálat során a kormányhivatal feladata megállapítani, hogy a Ryanair eleget tett-e az utasokkal szembeni kötelezettségeinek. Minden esetben szigorúan fellépünk az utasok jogainak védelme érdekében - zárul a közlemény.