A koronavírus miatt népszerű lett a hibridlevél

Vágólapra másolva!
A járvány miatt egyre többen adják fel online a leveleiket. A hibridlevelekkel elkerülhető a postai fizikai kapcsolat, a levelet egy digitális postahivatalban, elektronikusan kell feladni, a címzetthez mégis papíron jut el a küldemény. Az ügyintézés 1-2 órát vesz igénybe, ha a havonta feladott levelek száma 50-500 között mozog. Lénárt Balázs, az első hibridlevél-szolgáltatással foglalkozó hazai vállalat egyik alapítója az Origónak elmondta, hogy hibridlevéllel időt és pénzt is spórolhatunk. 
Vágólapra másolva!

A postai szolgáltatásokkal kapcsolatban is egyre többen keresik az online megoldásokat, így a hibridlevelek iránt is megnőtt az érdeklődés.

Az online postahivatalban elég feltölteni a feladásra szánt dokumentumot, a küldemény pedig papíralapon jut el a címzetthez.

Forrás: Photo: Laszlo Mudra/Photo: Laszlo Mudra

"Van, aki havonta csak 1-2 levelet küld, de akad olyan vállalat is, amelyik akár több tízezer küldeménnyel keres meg minket havi rendszerességgel.

Utóbbi esetben értelemszerűen több időt és pénzt spórol a feladó a hibridlevél-szolgáltatással, a járványhelyzetben viszont egy darabot is biztonságosabb otthonról elküldeni, mint elsétálni a legközelebbi postahivatalba.

Egy hibridlevél elküldése extrák nélkül egy cég részére egy postai bélyeg értéke (135 forint), így a papír, a nyomtatás költsége és a boríték ára is megspórolható" – mondta az Origónak Lénárt Balázs, az első hibridlevél-szolgáltatással foglalkozó hazai vállalat egyik alapítója.

Az itt feladott leveleket akár 12 órán belül legyártják és fel is adják a Magyar Postán, így a levél a feltöltés után ugyanazzal a hagyományos megoldással jut el a címzetthez.

Így tértivevényes, ajánlott és elsőbbségi küldeményt és fel lehet adni hibridlevéllel.

Forrás: Photo: Laszlo Mudra/Photo: Laszlo Mudra

A szolgáltatás bárkinek elérhető, de az utóbbi időben a nagyszámú levélküldeménnyel rendelkező vállalkozások érdeklődtek leginkább.

A legtöbb levelet a közüzemi szolgáltatók, a telekommunikációs és pénzügyi szektor, például a biztosítók, követeléskezelők küldik, de sokan használják marketing célokra is" – tette hozzá Lénárt Balázs.