Az állványzat részeit éjjelente hordták be a Nyugati pályaudvarra, összeállításuk napközben történt. A munkák során, műszakonként 40 szakember végezte az állványok építését, hogy elkészülhessen a 70 ezer légköbméteres szerkezet. A térállvány kialakítása megtörtént, a munkák új szakaszában megkezdődnek a csak állványról végezhető szakértői felmérések.
Már folyamatban van a vágánycsarnok bádogszerkezeti elemeinek bontása is. A következő hetekben folyamatosan halad a munkavégzés a tetőszerkezeten, ehhez két toronydarut is telepítenek. A vágánycsarnok tetőzetén
az első fázisban tervezett bontási műveleteket várhatóan ősszel fejezik be.
Korábban a csarnokba futó vágányok felsővezeték-hálózatát szerelték, és új, ideiglenes ütközőbakokat építettek be a 10-13. vágányok lezárására a csarnok előtt, hogy a külső sínpárok a felújítás alatt is használhatóak legyenek a vonatforgalom számára.
További információkat a december 7-ig tartó felújítások okozta menetrend-változásokról itt olvashat.