Elsődleges célja, hogy kifogástalan csomagolóeszköz legyen: ezt tartják szem előtt a Címkepláza szakemberei is, akiknél többféle méretben és kategóriában vásárolhatunk reklámtáskát, papírtáskát.
Alábbi cikkünkben összefoglaljuk a termék legfontosabb előnyeit és szó lesz arról is, hogy mennyire környezetbarát a papírtáska.
Miért praktikusak a papírtáskán lévő hirdetések?
A legjobb példa erre az élelmiszerbolti reklámtáska: vásárlás közben folyamatosan látjuk az adott bolt logóját, szlogenjét vagy reklámüzenetét. Minden vásárló döntéshozó is, hiszen a megvásárolt termék tudatos gondolkodást igényel. A reklám éppen ezért olyan hatásos, főleg, ha pozitív, etikus döntéssel befolyásolják őket, hogy papírzacskót válasszanak. Nem beszélve arról, hogy ezek a termékek újrahasznosított anyagból készülnek, gyorsabban bomlanak le, mint a műanyag és kevésbé károsítják az élővilágunkat. Valójában kevesebb energiát igényel újrahasznosításuk, mint a műanyagé.
A környezetbarát papírzacskók különböző célokra újra felhasználhatók, lehetővé téve a reklám üzenetének folytatását, és többen láthatják, mint például a boltban a vásárlók. Egy üzleti konferencián belecsomagolhatjuk a partnereknek szánt céges ajándékokat is.
A papírtáska rövid története
A papírzacskókat 1852-ben fejlesztették ki, azóta is népszerű termékek, még a műanyag zacskók térhódítása ellenére is. Bár előfordulhat, hogy nem találja őket olyan sok üzletben, mint egykor, továbbra is népszerűek a bevásárlási és élelmiszeripari termékek között a megnövelt tartósság és környezetbarát viselkedésük miatt.
A papírból készült csomagolóanyagok hosszú utat tettek meg a XVIII. század közepe óta, a gyártók egyre rugalmasabb és tartósabb papírból készült csomagolóanyagokat fejlesztettek ki. Doboz alakú kialakításuk lehetővé teszi számukra, hogy egyenesen álljanak és több árut tartsanak egyszerre. A műanyag zacskókhoz képest sokkal biztonságosabbak is. Divat- és státuszszimbólummá váltak, mivel a márkák sok időt és energiát fordítanak arra, hogy vonzó csomagolást tervezzenek az árukhoz.
Ha kiváló minőségű zacskókat választ a kávéhoz, teához, rágcsálnivalókhoz, diófélékhez, süteményekhez, édességekhez és fűszerekhez, az professzionális vonzerőt ad hozzá a tartalmához, amelyet a fogyasztók szeretnek és értékelnek. Arról nem is beszélve, hogy saját egyedi márkáját hozzáadhatja bármilyen papírtáskához, hogy népszerűsítse vállalkozását. Professzionális minőségével és esztétikai vonzerejével biztosan lenyűgözi és örömet okoz ügyfeleinek.
Ha minőségi csomagolás, akkor szalagfüles papírtáska
A legnépszerűbb reklámtáskatípus a szalagfüles papírtáska. Az ok, hogy egy igen megbízható és költséghatékony termékről beszélhetünk, hogy az olcsósága természetesen nem megy a minőség rovására. A termék anyaga 80-100 g/m2 vastagság nátronpapír, maga a szalagfül pedig 6 rétegben hajtott, erősített ragasztással van rögzítve, a termék alapanyagával megegyező minőségben és színben. A papírtermék natúr barna vagy fehér színben általában raktárkészletről azonnal rendelhető, hiszen nincs még megnyomva.
Itt álljunk meg egy picit: maga táska semmit sem ér, ha silány grafika található rajta, éppen ezért törekedjünk arra, hogy figyelemfelkeltő legyen a hirdetés vagy logó.
Összegzés
Ha környezetbarát és hatékony csomagolást keres termékéhez, amely összértékét és vásárlói kisugárzását növeli, válassza a különleges tulajdonságokkal rendelkező papírzacskókat, amelyek frissen tartják a benne lévő terméket és esztétikus megjelenést kölcsönöznek a márkának. A legegyszerűbb termékmodell a szalagfüles papírtáska, amelynek emblémázásakor figyeljünk oda, hogy a reklámozandó grafika szintén minőségi legyen.