Miért hatékony reklámeszköz a papírtáska?

Vágólapra másolva!
A papírtáska üzleti szempontokat figyelembe véve nélkülözhetetlen reklámeszköz, egy üzleti konferencia, vagy kiállítás fontos kelléke, a céges ajándékhoz pedig ideális csomagolási alternatíva.
Vágólapra másolva!
Forrás: pixabay

Elsődleges célja, hogy kifogástalan csomagolóeszköz legyen: ezt tartják szem előtt a Címkepláza szakemberei is, akiknél többféle méretben és kategóriában vásárolhatunk reklámtáskát, papírtáskát.

Alábbi cikkünkben összefoglaljuk a termék legfontosabb előnyeit és szó lesz arról is, hogy mennyire környezetbarát a papírtáska.

Miért praktikusak a papírtáskán lévő hirdetések?

A legjobb példa erre az élelmiszerbolti reklámtáska: vásárlás közben folyamatosan látjuk az adott bolt logóját, szlogenjét vagy reklámüzenetét. Minden vásárló döntéshozó is, hiszen a megvásárolt termék tudatos gondolkodást igényel. A reklám éppen ezért olyan hatásos, főleg, ha pozitív, etikus döntéssel befolyásolják őket, hogy papírzacskót válasszanak. Nem beszélve arról, hogy ezek a termékek újrahasznosított anyagból készülnek, gyorsabban bomlanak le, mint a műanyag és kevésbé károsítják az élővilágunkat. Valójában kevesebb energiát igényel újrahasznosításuk, mint a műanyagé.

A környezetbarát papírzacskók különböző célokra újra felhasználhatók, lehetővé téve a reklám üzenetének folytatását, és többen láthatják, mint például a boltban a vásárlók. Egy üzleti konferencián belecsomagolhatjuk a partnereknek szánt céges ajándékokat is.

A papírtáska rövid története

A papírzacskókat 1852-ben fejlesztették ki, azóta is népszerű termékek, még a műanyag zacskók térhódítása ellenére is. Bár előfordulhat, hogy nem találja őket olyan sok üzletben, mint egykor, továbbra is népszerűek a bevásárlási és élelmiszeripari termékek között a megnövelt tartósság és környezetbarát viselkedésük miatt.

A papírból készült csomagolóanyagok hosszú utat tettek meg a XVIII. század közepe óta, a gyártók egyre rugalmasabb és tartósabb papírból készült csomagolóanyagokat fejlesztettek ki. Doboz alakú kialakításuk lehetővé teszi számukra, hogy egyenesen álljanak és több árut tartsanak egyszerre. A műanyag zacskókhoz képest sokkal biztonságosabbak is. Divat- és státuszszimbólummá váltak, mivel a márkák sok időt és energiát fordítanak arra, hogy vonzó csomagolást tervezzenek az árukhoz.

Ha kiváló minőségű zacskókat választ a kávéhoz, teához, rágcsálnivalókhoz, diófélékhez, süteményekhez, édességekhez és fűszerekhez, az professzionális vonzerőt ad hozzá a tartalmához, amelyet a fogyasztók szeretnek és értékelnek. Arról nem is beszélve, hogy saját egyedi márkáját hozzáadhatja bármilyen papírtáskához, hogy népszerűsítse vállalkozását. Professzionális minőségével és esztétikai vonzerejével biztosan lenyűgözi és örömet okoz ügyfeleinek.

Forrás: pixabay

Ha minőségi csomagolás, akkor szalagfüles papírtáska

A legnépszerűbb reklámtáskatípus a szalagfüles papírtáska. Az ok, hogy egy igen megbízható és költséghatékony termékről beszélhetünk, hogy az olcsósága természetesen nem megy a minőség rovására. A termék anyaga 80-100 g/m2 vastagság nátronpapír, maga a szalagfül pedig 6 rétegben hajtott, erősített ragasztással van rögzítve, a termék alapanyagával megegyező minőségben és színben. A papírtermék natúr barna vagy fehér színben általában raktárkészletről azonnal rendelhető, hiszen nincs még megnyomva.

Itt álljunk meg egy picit: maga táska semmit sem ér, ha silány grafika található rajta, éppen ezért törekedjünk arra, hogy figyelemfelkeltő legyen a hirdetés vagy logó.

Összegzés

Ha környezetbarát és hatékony csomagolást keres termékéhez, amely összértékét és vásárlói kisugárzását növeli, válassza a különleges tulajdonságokkal rendelkező papírzacskókat, amelyek frissen tartják a benne lévő terméket és esztétikus megjelenést kölcsönöznek a márkának. A legegyszerűbb termékmodell a szalagfüles papírtáska, amelynek emblémázásakor figyeljünk oda, hogy a reklámozandó grafika szintén minőségi legyen.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!