Neves eladók részvételével rendezték meg az első online Sportmarketing Napot

Sportmarketing Nap Szerencsejáték Zrt.
Vágólapra másolva!
Neves hazai és nemzetközi eladók részvételével redezték meg az első Sportmarketing Napot, az online előadásokon közel 140 klubcsapat és szövetség szakemberei számára mutatták be az alkalmazható ismereteket, tapasztalatokat és legjobb gyakorlatokat.
Vágólapra másolva!

Hagyományteremtő céllal rendezte meg a Szerencsejáték Zrt. a Sportmarketing Napot, az online webinárium hazai és nemzetközi előadók közreműködésével járta körbe a legújabb globális sportmarketing trendeket, a Covid-19 járvány okozta nehézségeket és növekedési lehetőségeket a sport területén - olvasható a társaság csütörtöki közleményében. A 20 előadásból álló ingyenes program hazai sportszervezetek számára alkalmazható ismereteket, tapasztalatokat és legjobb gyakorlatokat mutatott be közel 140 klubcsapat és szövetség szakemberei számára.

– írják.

Az UEFA-tól is volt előadó

A Groupama Arénából közvetített virtuális stúdióban zajló online rendezvényt Szabó Tünde nyitotta meg. A sportért felelős államtitkár köszöntőjében kifejtette:

abban, hogy a jelenlegi, kihívásokkal teli időszakban is sikeresek legyenek.

Sportmarketing Nap Szerencsejáték Zrt. Forrás: Origo

A rendezvényen többek között előadott Laura Gentile, az ESPN, Sébastien Klotz, az UEFA, Andy Fahey, a PwC, Konstantin Kornakov, a European Club Association képviselője, a hazai szakemberek közül pedig Dudás Hunor, a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozatának elnöke, Biró Balázs, a HUNESZ elnöke, valamint Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Kft. vezérigazgatója is.

A big data és a személyre szabott marketing is szóba került

A Szerencsejáték közleménye szerint a hazai és nemzetközi előadások során szó esett arról, melyek a globális e-sport piac következő trendjei és a hagyományos fizikai sportok és az e-sportok kapcsolódási pontjai, illetve az előttünk álló időszakban milyen lehetőségeket rejt magában a terület a klubok és a sportszervezetek számára. Emellett Hangsúlyosan jelent meg a női sport üzleti értékének elmúlt időszakban bekövetkezett növekedése, valamint említésre került az is, hogy a közösségi média térnyerésével milyen kreatív megoldásokat adaptáltak a sportmarketing szakemberek, legyen szó kézilabdáról vagy labdarúgásról.

A hallgatóság megtudhatta azt is, hogy az UEFA milyen marketingeszközök bevezetését tervezi a fiatalabb célcsoport elérésére,

és kiderült az is, hogy a big data és a személyre szabott marketing alkalmazása mennyiben járul hozzá a szurkolói elköteleződés növeléséhez.

– A hagyományteremtő céllal életre hívott Sportmarketing Napunk kiemelt célja, hogy erősítsük szerepvállalásunkat a szakmai edukáció és a tudásmegosztás területén – mondta Czepek Gábor. A Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatója azt is hozzátette, hogy a nemzeti lottótársaság egyik legdinamikusabban bővülő üzletága a sportfogadás, amelyhez nagyban hozzájárul a látványsportok szakági sportszövetségeivel, valamint a Magyar Olimpiai Bizottsággal és a Magyar Paralimpiai Bizottsággal évek óta folytatott hatékony és innovatív együttműködés.