Zárva tartó jegypénztár, hosszú sorok nehezítik az utasok közlekedését Budapesten

Vágólapra másolva!
Felszámolta a főváros az Örs vezér terén és a Rákosmente ügyfélközpontban található jegypénztárat is. A hivatalos magyarázat szerint azért, mert nincs rájuk szükség, csökken az utasforgalom - írta a Metropol.
Vágólapra másolva!

A Metropol azonban azt tapasztalta: mindkét helyszínen nagy igény lenne a személyes jegyvásárlás és ügyintézés lehetőségére.

Az élet újraindul, így nő a forgalom mindenhol, ráadásul a Rákosmentén található épületet 2019-ben 80 millió forintból újították fel, és 5 évre szóló szerződést kötött róla a BKK-val a helyi önkormányzat - írta a lap.

Horváth Tamás, a XVII. kerület polgármestere a Metropolnak elmondta: többször is kért időpontot Karácsony Gergely főpolgármestertől, hogy meg tudjanak egyezni az ügyfélközpont további működtetésének feltételeiről, de mostanáig nem tudott vele személyesen találkozni.

A helyi lakosokat felháborította a döntés

Sokan ingyen utaztak a járvány ideje alatt,

most kezdett volna el beindulni az élet, erre pont az újrainduláskor zárják be ezt a helyet.

A vírust megelőzően mindig rengetegen álltak itt sorba: volánosok, a helyi lakosok, mindenki idejárt. Most csak ez a két automata működik itt szemben. Mi történik, hogyha elnyeli a pénzt, vagy az utolsó tízezresem van nálam, és fel kellene váltanom? - méltatlankodott N. Krisztián, aki rendszeresen a BKK-val utazik.

Van, amikor az automata nem elég

Van olyan eset is, hogy az automata nem tudja teljesíteni az utas kérését. "Március 31-ig küldik meg a következő évi nyugdíjas utazási igazolást, mivel még nem vagyok 65 éves. Ezt az igazolást szeretném meghosszabbítani. Azonban most nem tudom, mert

kell rá egy pecsét, amit csak a jegypénztárban tudtak volna adni.

Enélkül pedig a nyugdíjas bérletem nem érvényes - mondta egy utas.