Nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indul

Magyarország újraindult!
Vágólapra másolva!
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nagyszabású belföldi forgalomélénkítő kampányt indít, 12 kampányfilm, ennél is több közterületi plakát, online és újsághirdetés látható majd az ország különböző pontjain, célzottan az ott élőknek szóló üzenetekkel, közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség hétfőn az MTI-vel.
Vágólapra másolva!

A tájékoztatás szerint a kampány plakátjaival, kisfilmjeivel június 14-től országszerte találkozhatnak az érdeklődők.

Hangsúlyozták, Magyarország "újraindult", eljött az idő az ország újbóli felfedezésére; erre utal a kampány szlogenje is: "Életre kelt a táj!"

Minden megyében más és más turisztikai térségről szóló filmeket, hirdetéseket lehet majd látni.
A tervezés alapját a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatbázisa adta, amely 2019-es indulása óta gyűjti a statisztikai adatokat többek között arról, hogy a különböző városokban, megyékben élők számára mely magyarországi úti célok a legvonzóbbak.