A 2020. szeptember 4. napján a "Kilenc nappal a főszerkesztő kirúgása előtt megalapították az indexesek azt a céget, amely az új oldalukat létrehozza" címmel megjelent cikkünkben megalapozatlanul állítottuk, hogy a Media1 a 24.hu tulajdonosának, Varga Zoltánnak az érdekeltségébe tartozik.