Dollármédia: Így kenyerezik le és irányítják a média dolgozóit a Soros-féle álcivil szervezetek

China's state media warns Soros on betting against yuan, HK dollar China Chinese George Soros investor billionaire SQUARE FORMAT
Soros György
--FILE--Billionaire investor George Soros, chairman of Soros Fund Management and founder of The Open Society Institute, reacts at a sub-forum during the Boao Forum for Asia Annual Conference 2013 in Qionghai city, south China's Hainan province, 8 April 2013. China's state media has warned billionaire investor George Soros against betting on falls in the value of the Chinese yuan and Hong Kong dollar amid widespread worries over the health of the world's second-largest economy. China's fourth-quarter economic growth slowed to the weakest since the global financial crisis, increasing pressure on a government struggling to regain investors' confidence after perceived policy missteps jolted global markets. "Soros' challenge against the renminbi (yuan) and Hong Kong dollar is unlikely to succeed, there is no doubt about that," the People's Daily overseas edition said in a front-page opinion piece on Tuesday (26 January 2016). China's economic fundamentals remain sound, despite slower growth, volatility in its stock market and the yuan's depreciation against the U.S. dollar, said the opinion piece, written by a researcher at the commerce ministry.
Vágólapra másolva!
Jelentős részben a Soros-féle NGO-kon keresztül érkezik a nemzetközi dollármédiába a propaganda, amellyel a globális liberális elit a szuverenista országokat – köztük hazánkat – igyekszik lejáratni. A mélyen átpolitizált "jogvédő" szervezeteknek a legnagyobb nemzetközi lapoknál is megvannak azok az embereik, akik révén elhelyezhetik a különböző manipulált anyagaikat. A módszereik között szerepel a médiamunkások lekenyerezése, továbbá a konkrét pénzösszegek kifizetésén túl jellemzően hotel- vagy vacsorameghívásokkal is befolyásolják az újságírókat.
Vágólapra másolva!

A dollármédia bemutatásáról szóló előző cikkeinkben végigvettük az Ezalényeg nevű lejárató portál és a Telex külföldi támogatását, a 444-nek adott pénzeket, a Szabad Európa újraindítását, Gulyás Márton és a Partizán pénzelését, a dollármédia brüsszeli támogatásait, Soros György szerepét, a „tényfeltáró" portálok finanszírozását és egy új híroldal indítását, valamint a vidéki hálózat létrehozását. Bemutattunk egy Soros-pénzekből támogatott mamutszervezetet is, amely a legnagyobb nemzetközi "fősodratú" médiumokat táplálja a globális liberális elit propagandájával. Sorozatunk újabb részében azt járjuk körül, hogy a Soros-hálózat finanszírozta NGO-k miként befolyásolják a külföldi sajtót a szuverenista országok lejáratására.

A magukat jogvédőnek nevező nem kormányzati szervezetek a saját krédójuk szerint a demokratikus értékeket igyekeznek megvédeni és népszerűsíteni, ám valójában az NGO-k fenntartói politikai fegyverként állítják hadrendbe ezeket az alakulatokat. Az eszközeik között a különböző médiamunkások lekenyerezése is szerepel, egyebek mellett fizetett utazásokkal, jó hotelekkel és éttermi ebédekkel vásárolják meg az újságírókat a különböző NGO-k, hogy az ő narratívájuk szerint jelenítsék meg a különböző országokat a nemzetközi médiában. Erről korábban több Soros-szervezet egykori vezetője is beszélt.

Forrás: Imaginechina via AFP/dycj - Imaginechina/Dycj

A Magyar Nemzet birtokába került hangfelvételen Andrej Nosko, a Soros György-féle Nyílt Társadalom Alapítványok (OSF) korábbi igazgatója egyebek mellett arról számolt be, hogy több alkalommal is fizetett egy-egy újságírónak az említett célból. Mint mondta, még az OSF vezetőjeként azért is felbérelt egy újságírót, hogy a közvélemény-kutató intézetük publikációját promotálja. Hozzátette, mivel kényes kérdés gázsit fizetni az újságírónak, ezért inkább „csak" a költségeket állják. Így amikor egy egész hónapra bérelt fel egy médiamunkást, összesen csaknem tízezer eurót tett ki az újságíró szállására, étkezésére, utazására, valamint a tolmácsolásként elszámolt összeg.

Nosko beszámolójából az is kiderül, hogy megvannak a jól bejáratott embereik az ilyen feladatokra. Például Andrew Connelly, aki korábban a migrációs válság kapcsán támadta a bevándorlást ellenző országokat, köztünk hazánkat is. Az egykori igazgató kitért arra is, hogyan hasznosíthatók azok az anyagok, amelyek nem férnek be a napi politikával foglalkozó olyan nemzetközi lapokba mint a Politico vagy a Financial Times. Úgy vélte, ezeket a történeteket olyan magazinokban lehet elsütni, mint a New Europe, a Visegrád Insight vagy éppen a National Geographic. Kiemelt fontosságúnak nevezte, hogy az adott sztori megragadja a lapok figyelmét, s ezért szerinte akár kreálni is lehet a hírértéket.

Nick Thorpe Forrás: Arpad Foldhazi/Földházi Árpád

Jeney Orsolya, a Soros-féle Amnesty International korábbi igazgatója ugyancsak arról beszélt egy másik Skype-interjúban, miként próbálják rávenni a külföldi sajtót, hogy a jogvédő szervezetek szája íze szerint írjanak bizonyos témákról. – Ha a külföldi média képviselői érkeznek Magyarországra, akkor kvázi VIP-személyekként kezeljük őket, különleges bánásmódot kapnak. Alapvető dolog például, hogy elmegyünk velük villásreggelizni, de ha kiadunk egy jelentést, akkor is megetetjük őket. Nagyobb valószínűséggel írják meg ezeket a dolgokat, ha van egy ilyen kommunikációs csomag – fejtette ki. Az egykori igazgató beszélt Nick Thorpe-pal, a BBC közép-európai tudósítójával folytatott együttműködéséről is. – Csak szólni kellett neki, hogy hé, figyelj csak, Nick, van itt valami, ami érdekelhet téged – idézte fel.