A Mandiner vette észre, hogy az RTL Klub internetes oldalán álnévvel írt cikkel próbálják támadni a kormányt. Mi mással, mint a Gyurcsány-Márki-Zay-féle baloldal fő ellenségével, az árcsökkentéssel.

Hosszabb cikket írt az RTL Klub internetes oldalának szerzője a magyarországi árstoppal kapcsolatos rendeletek ellen. A Transzparens Újságírásért Alapítvány megkeresésére az RTL Klub elismerte, hogy a cikket szerző Kocsányos Pálma valójában nem létezik. 

Az alapítvány megpróbált utána járni Kocsányos Pálma személyének.

  • Kocsányos Pálma létező személy?
  • Amennyiben létező személy, miért nincs feltüntetve az impresszumban?
  • Amennyibe létező személy, esetleg tudnak elérhetőséget adni hozzá?
  • Az RTL Klub rövidesen reagált is:

"Tisztelt olvasónk,

köszönjük a levelet! A cikket létező személy írta, aki álnevet használ, az impresszumban azért nem szerepel, mert külsős szerzőnk. Továbbítottuk neki az ön levelét."

Azaz, egy nemlétező ember nevében (pontosan a neve mögé bújva) a Gyurcsány vezette baloldal retorikájának tökéletesen megfelelő cikket közölt az RTL Klub.