Pénzért árulja cikkei egy részét a 444, de alaposan becsapja azokat, akik előfizetnek rá. A Kontra ugyanis leleplezte, egy egyszerű Google keresés segítségével ingyen is elolvashatók a cikkek. Vagyis, akik előfizetnek, fölöslegesen adnak ki pénzt. Kérdés, persze, egyáltalán hányan vannak ilyenek, ez a teljesen amatőr hiba ugyanis azt a gyanút erősíti, hogy az egész előfizetősdi nem más, mint a Sorostól vagy más külföldi forrásból érkező pénzek elrejtése.

2019 februárjában derült ki, hogy Soros György magyar médiabirodalmának ismert szereplője, a 444 részben fizetős lesz. Ehhez képest a fizetőkapu két és fél évvel a bejelentés után indult csak el - írja a Kontra. A lap állítása szerint októberig tizenkétezren fizettek elő a zárt tartalmakra. Ez kiugró sikernek nem nevezhető, azóta inkább nem is közölnek adatokat. 

De ez a 12 ezer ember is pórul járt, ugyanis kiderült, hogy a fizetős tartalmakat simán el lehet olvasni ingyen is.

Részletes leírás a módszerről a Kontra cikkében.