Május első három hetének (máj.2.-8., 9-15., és 16-22.) átlaga alapján változatlanul az Origó a leglátogatottabb híroldal Magyarországon. Mindez a dkt.hu/gemiusAudience alapján, az egyéni olvasókat (RU) figyelembe véve. Feltűnően gyengén szerepel a hvg, és példátlanul szánalmasan a volt indexesek blogja, a Telex. Pedig mind a hvg, mind a Telex hatalmas szerkesztőséggel működik.

A május 16-22. közötti héten a 24-et napi átlagban 824 ezren, az Origót 808 ezren, az Indexet 640 ezren. a 444-et 407 ezren, a Telexet 369 ezren, a hvg-t 365 ezren olvasták. Hétfőn, május 23-án egyébként az Origót 853 ezren, a 24-et 809 ezren, az Indexet 796 ezren olvasták. Soros blogját, a 444-et valamivel többen, mint 400 ezren, a hvg és a Telex a 400 ezer egyéni olvasót sem érte el.

 

Május első három hetének (máj.2-8., 9-15., 16-22.) átlaga a következő az egyéni olvasók tekintetében (RU):

Origo 824 ezer
24 817 ezer
Index 703 ezer
hvg 399 ezer
Telex 391 ezer
444 373 ezer

Az előző heti visszaesés után jobban szerepelt a kommunista időkbeli seftelései miatt közvetlen munkatársai által is titokban Trükkös Zotyónak nevezett baloldali oligarcha internetes propagandaújságja, a 24, és - saját kategóriájában - javított a 444 is. Az különösen vicces, hogy a nagy leleplezésnek szánt Márki-Zay-anyagot a Telex jelentette meg, de az emberek inkább a 444-en olvasták el, a rövidített változatot. (A 24, a hvg és a Telex is hatalmas, száz fő körüli szerkesztőséggel működik.)