Annak húzzák, aki fizet?

klubrádió rádió stúdió
Vágólapra másolva!
Néhány év alatt tetemes összeget, egy Audi Cabrio árát hagyták ott a Klubrádió Szolgáltató Zrt.-nél baloldali önkormányzatok. A pénzen - többek között - "3-5 perces megjelenéseket" és „szakértőként való megjelenést" vásároltak - írta az adatradar.hu.
Vágólapra másolva!

Egy drágább Mercedes vagy egy Audi Cabrio árát hagyta ott az elmúlt években öt baloldali vezetésű fővárosi önkormányzat közvetve, vagy közvetlenül a Klubrádiónál.

Más megközelítésben: a hirdetési költségeik összege közel annyi, mint a Klubrádió Szolgáltató Zrt. tavalyi árbevételének ötöde, azaz a médium működése szempontjából kiemelkedő fontosságúnak tűnnek a szocialista-liberális tábor megrendelései.

Ebből a megközelítésből a Klubrádió szponzorainak a II., a IX., a XIII. és XIV., valamint a XVIII. kerület tekinthető.

Az adatigényléseinkre érkezett válaszok alapján Ferencvárosból az önkormányzati fenntartású Pinceszínház kötött szerződéseket a zrt-vel. 2019 óta szám szerint hatot. A legtöbbet viszont Zugló költötte el náluk. Ha a megbízható használt autók piacát böngésszük, több lehetőségünk is akad: Toyota Verso, Citroën C4 Picasso, Mazda 5, Ford S-Max, Dacia Duster – amit azért a közel 3,5 millióért megkaphatnánk, amennyiért az MSZP-s Horváth Csaba irányítása alatt álló kerület 3-5 perces megjelenéseket és 20 másodperces spotokat vásárolt.

Alaposan kitömték közpénzzel a Klubrádiót a baloldali önkormányzatok Forrás: MTI/Kovács Tamás

És nem sokkal kell lentebb adnunk az igényeinkből, ha a XIII. kerületre nézünk, amely 3 millió forintért vett magának műsoridőt a „Reggeli Gyors" adásaiban, illetve „szakértőként való megjelenést" „további 10 alkalommal a szolgáltató műsorokban". A XVIII. kerület ugyanakkor csaknem kétmillió forintért adott megbízást a Klubrádió Szolgáltató Zrt.-nek, amiért cserébe rádiós beszélgetéseket és reklámokat kértek.

A fentiekhez képest elenyésző az összeg, de a sorból kár lenne kihagyni, hogy a II. kerület is hirdetési partnere volt a rádiónak: az önkormányzat akcióit népszerűsítették összesen 350 ezer forintból 2020-ban és az idén.