Mitől függ, hogy sikeres lesz-e a vállalkozásod?

Vágólapra másolva!
2023. február 28-án, kedden, 18:00–19:30 között a The Spot Budapest Közösségi Iroda 1. emeletének rendezvénytermében lehetőséged nyílik részt venni egy igazán érdekfeszítő Business Bar Talk Show-n: Dessislava Dimitrova beszélget Pálfi Évával, Langmár Zsuzsannával és Gangel Péterrel arról, mi is határozza meg napjainkban egy vállalkozás sikerét.
Vágólapra másolva!

Alkalom nyílik a legjobb szakembereket hallani

Ezen a beszélgetésen nemcsak a téma aktualitása, hanem az előadók szakmai tapasztalata is nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a résztvevők valóban értékes tudással gazdagodjanak ebben a másfél órában.

A program során szó esik a piackutatásról, hogy hogyan ismerheted meg jobban az ügyfeleidet, téma lesz a networking, azaz hogyan érdemes építened a kapcsolataidat, és hogyan érd el, hogy lássanak is, illetve Langmár Zsuzsanna a brandépítés fortélyaiba vezet be, hogyan legyél egyedi, különleges, és ezt hogyan mutasd meg. Előadásának témái, melyek lejjebb részletesebben is bemutatásra kerülnek:

  • brandépítés

  • énmárka

  • szakértői státuszépítés

  • munkáltatói márka építése

Langmár Zsuzsanna is beszél majd a sikeres brandépítésről Forrás: Origo

Brandépítés

A brandépítés lényege, hogy az adott márkát (brand) elkülöníti, kiemeli, megkülönbözteti a versenytársai közül. Ez nem megy egyik napról a másikra, időbe telik, amíg az ehhez szükséges ismertség és bizalom kialakul. A sikeres brandépítéshez hozzá lehet járulni egyedi megjelenéssel, pozitív vásárlói élmény biztosításával, illetve a hitelesség folyamatos növelésével. Ez utóbbit szakértői státuszépítéssel, valamint kommunikációval lehet erősíteni. Egy bizonyos szint után pedig szükségessé válik a PR is a státusz fenntartásához vagy épp növeléséhez.

Énmárka

Az énmárka tulajdonképpen az, amit az emberek rólad, a termékedről, a cégedről mondanak akkor, amikor nem hallod, tehát az ő kendőzetlen, valódi véleményük. A megfelelően felépített és használt énmárka az üzleti életben is az egyik legjobb kommunikációs fegyverré válhat. Az előadásból pedig azt is megtudhatod, hogyan.

Forrás: Origo

Szakértői státuszépítés

A szakértői státusz lényege az, hogy a cégedet profiként, szakértőként mutatja be. Az ügyfeleid két konkurens cég közül azt fogják választani, amelyiket hitelesebbnek, szakértőbbnek érzik, ezért fontos a szakértői státusz építése. Erre pedig számos különböző lehetőség is akad, Zsuzsa az előadásában erről és ennek jelentőségéről is szót fog ejteni.

Munkáltatói márka építése

Ha a téma a brandépítés, akkor a munkáltatói márka építését sem lehet kihagyni. Az utóbbi években a munkaerőpiac is átalakult; míg nem is olyan régen a munkakeresők helyzete volt a nehezebb, napjainkban már inkább a cégek számára jelent kihívást, hogy megfelelő munkaerőt találjanak. Manapság már nemcsak a pályázónak kell „eladnia” magát a cégnek, de bizony a vállalatnak is szimpátiát kell kiváltania a leendő alkalmazottból. Épp ezért nagyon fontos az, hogy milyen az adott cég megítélése.

Február 28-án, a fentebb felsorolt topikok mellett, a munkáltatói márka építésének csínjáról-bínjáról is lesz szó, ahogy még számos más, érdekes és egyben nélkülözhetetlen kommunikációs fogásról, amit cégvezetőként jó, ha ismerünk.