Csepreghy Nándor miniszterhelyettes arra emlékeztette Magyar Péter pártelnököt, hogy korábban még nem fenyegette jogi és politikai következményekkel mindazokat, akik készek lennének "befektetésekkel a köz érdekét szolgáló fejlesztésekben részt venni".
Hozzátette:
A külső forrásokat most is be kell és be is lehet vonni a magyar vasút fejlesztésébe. Ha a piac befektésre érdemesnek talál egy állami projektet, akkor az együttműködést lehetővé kell tenni, nem pedig megakadályozni. Az állomásmegújítási pályázat eredményeként a magánbefektetők ugyanis nem elvinnének, hanem ellenkezőleg: hoznának a közösbe. Ami ugyanis az együttműködés keretében épülni fog, az kivétel nélkül éppúgy állami tulajdonban marad, mint a pályaudvarok vagy a föld, amin az épületek állnak. És nem csak 1 vagy 10 év, de még 99 év múlva is.
Mint ismert, Magyar Péter kedden arról írt a közösségi oldalán, hogy amennyiben nyer a pártja a 2026-os országgyűlési választáson, akkor mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy ahogyan fogalmazott: "a Maxi-Dubaj projekt és a pályaudvarok kiárusítása ne valósulhasson meg". Majd írásában felelősségre vonást is beígért mindazoknak, akik korrupciós bűncselekményt követtek el.