Azahriah botránya után megszólalt a Heineken

Vágólapra másolva!
A sörgyártó cég egyértelművé tette, hogy nem áll közvetlen kapcsolatban a népszerű előadóval. A közleményükben többször is hangsúlyozták, hogy Azahriah nem a márka reklámarca.
Vágólapra másolva!

Az utóbbi napok botránya után megszólalt a Heineken Hungária is, miután sokan a Soproni márka és Azahriah kapcsolatát firtatták. A cég a Mandiner kérdésére világossá tette: a Soproni valóban szponzora volt a „Mi vagyunk Azahriah” című filmnek, de kizárólag a Gyárkert szórakozóhellyel való együttműködésük miatt, nem magával az előadóval kötöttek szerződést – Magyar Nemzet.

Azahriah, Azahriahénekes, Budapest, 2024. augusztus 8.
Azahriah (Baukó Attila) koncertje a Nagyszínpadon a 30. Sziget fesztiválon a Hajógyári-szigeten 2024. augusztus 8-án.
MTI/Balogh Zoltán
Azahriah, Azahriahénekes, Budapest, 2024. augusztus 8. Azahriah (Baukó Attila) koncertje a Nagyszínpadon a 30. Sziget fesztiválon a Hajógyári-szigeten 2024. augusztus 8-án. MTI/Balogh Zoltán
Fotó: MTI - Balogh Zoltán

Heineken: Azahriah nem a mi emberünk

– Hisszük, hogy a zene és a sör képes összekötni az embereket világnézettől függetlenül – fogalmazott a Heineken, hozzátéve: támogatásaikkal nem megosztani, hanem összehozni szeretnék a közönséget.

A Soproni logó azért szerepelt a film plakátján, mert az eseményt a veszprémi Gyárkert rendezte, ahol a Soproni is jelen van. Közvetlen kapcsolat Azahriah és a márka között azonban nem létezett – szögezték le.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!