A legnépszerűbb vállalkozás 10 millió forint értékű kommunikációs csomagot, a legszerencsésebb szavazó pedig egy iPhone 7 mobiltelefont nyerhet

Vágólapra másolva!
A legnépszerűbb vállalkozás 10 millió forint értékű kommunikációs csomagot, a legszerencsésebb szavazó pedig egy iPhone
Vágólapra másolva!

Október 11-én indította el a METRO „Kedvenc Magánvállalkozásom" című pályázatát, melynek szavazási szakasza már elkezdődött: most nyílik arra lehetőség, hogy szavazatunkkal is támogassuk kedvenc vállalkozásunkat.

Széles a spektrum: a cukrászdától kezdve a bisztrókon át a pizzériáig jelentkeztek a pályázók. Mindegyik cég kicsiben kezdte, de folyamatosan fejlődik, új utakat, lehetőségeket keres, melyhez jelentős indulótőke lehet a METRO támogatása. A vállalkozások még egy hétig regisztrálhatnak a www.metro.hu/kedvencmaganvallalkozasom oldalon, de a szavazás elindulása miatt érdemes ezt mihamarabb megtenni.

Forrás: Metro

Természetesen minden vállalkozás mögött egy személyes történet húzódik: Pizzás Zolika például pizza sütödei alkalmazottként kezdte, de idővel - családi segítséggel saját vállalkozásba kezdett - és története persze folytatódik…

…mint ahogy mesébe illően vált sikertörténetté számos - ma már országosan ismert és elismert - vállalkozás története. Tulajdonosaik meséltek nekünk a kezdeti kihívásokról és lehetőségekről:

A balatonszemesi Kistücsök étterem tulajdonosa, Csapody Balázs is átélte a kisvállalkozók nehézségeit. 1992-ben indultak, ekkortól béreltek az ÁFÉSZ-től egy éttermet, melyet öt év után lehetőségük nyílt megvásárolni. "Azt éreztem, ez életem nagy lehetősége, és nem bántam meg, hogy kihasználtam, pedig hatalmas hitelt kellett felvennünk kivállalkozásként, elképesztően magas kamatokkal. Nagyon nagy kihívás volt, de mindent visszafizettünk, és évről évre fejlődni tudunk azóta is. Hatalmas terveink vannak, a régió gasztronómiai kultúráját szeretnénk felvirágoztatni. Eközben aktívan támogatjuk a helyi gazdaságokat és vállalkozásokat, a helyi kistermelőktől vásárolunk alapanyagokat, helyi vállalkozókat kérünk fel munkákra, a helyi borászok borait áruljuk, és beszállítóink nagy része a balatoni régióból tevődik össze. Természetesen több olyan vállalkozás is van, amelyre szívesen szavaznék. Ha egyet kellene kiemelnem, az a Kislaki Bormanufaktúra lenne: lépésről lépésre fejlődő családi borászat, mely példamutató a régióban. A Pályázat nyújtotta tízmillió forint értékű támogatást indulásunkkor és akár most is egészen biztosan vállalkozásunk fejlesztésére használnánk fel. "

Kocsis Pál, a magyar néphit természetfeletti képességekkel rendelkező, rongyos köpenyű vándordiákjáról elnevezett, családi vállalkozásban működő cég, az Alföldi Garabonciás Kft. ügyvezetője is megosztotta velünk az indulásuk körüli évek nehézségeit és tapasztalatait:

„2002-ben, 100%-ban magyar, családi tulajdonban lévő vállalkozásként indultunk. Nekünk is nagyon fontos, hogy fejlesztéseinkhez forrásokhoz juthassunk, a METRO pályázata kiváló lehetőséget nyújt a kitörésre a kisvállalkozások számára. Nagyon sok éttermet és boltot tudnék mondani, akit külön is kiemelnék, az a kecskeméti Bagatell étterem, hozzájuk mindig nagy örömmel térek be, és még sosem kellett csalódnom: a két mesterszakács kezdeményezése a minőség garanciája nekem!”

Popovits Dávid, a Doblo Bar tulajdonosa is hasonlóan számolt be indulásukról:

„Borbárként nyitottunk 2009-ben, azonban az évek folyamán úri kocsmává avanzsáltunk. A fókuszban természetesen a mai napig a borok maradtak. Eredeti profilunk a mindenkori legjobb és legizgalmasabb magyar borok bemutatása volt, de az idő múlásával ez kiegészült nemzetközi párlatokkal és az ezekből készült koktélokkal, valamint adalékmentes és biodinamikus sajtokkal és húsokkal. Több partnerünket is szívesen jelölném, például a Borház Magyarország-ot, amely egy „kis” bornagykereskedés vagy a pincearon.hu,-t, de a Terroir Club is a kedvenceim közé tartozik, akik magyar és nemzetközi bioborokkal foglalkoznak. Mindhármuk nagyon magas színvonalat képviselnek.”

További információ:

Az érdeklődők november 6-áig regisztrálhatnak a www.metro.hu/kedvencmaganvallalkozasom
oldalon.

A jelöléskor a cégnek csak egy rövid ajánlást kell készíteni, ez lehet szöveges vagy videós tartalom egyaránt. A legtöbb szavazatot kapó kisvállalkozás bruttó 10 millió forint értékű kommunikációs támogatási csomagot kap a METRO-tól, melyet saját vállalkozásának népszerűsítésére használhat fel. A díjért minden hazai vendéglátással és kiskereskedelemmel foglalkozó vállalkozás indulhat függetlenül attól, hogy a METRO partnere-e vagy sem.

Szavazatikat pedig szintén november 6-ig ide kattintva adhatják le: http://www.origo.hu/itthon/hirdetes/20161104-szavazz-kedvenc-maganvallakozasodra.html