ORIGO
   Hírek

   Leírások

   Előzetesek

   Játékdemók

   Patchek

   Driverek

   Megjelenés


Fishtank Interactive


























 
S.W.I.N.E.

A történelem lassan hömpölygő árjának során a malacok és a nyulak állandóan ferde szemmel méregették egymást. Történészek máig kutatják ennek az eredendően ellenséges viszonynak az okait: a különböző táplálkozási szokások, az ellentétes gazdasági berendezkedés, vagy egyszerűen csak a malacok ősi irigysége, amit a nyulak látványos hallószerve iránt tanúsítottak. Így vagy úgy de az tény, hogy a köztük kialakuló háború alapjaiban fogja megrengetni biztonságosnak hitt világunkat, ugyanis nem az ember az egyetlen faj, amelyik élen jár a pusztító eszközök kifejlesztésében. A malacok úgy döntenek, hogy kiterjesztik területi fennhatóságukat, sajnos ezzel megsértik a nyulak territóriumát, és a pokol véres disznajai elszabadulnak. Elhullott hosszú fülek és kunkori farkak festik véresre a harcmezőt.

Azt hiszem ez a rövid bevezető kellően visszaadja a Channel 42 és a Fishtank Interactive új valósidejű stratégiai játékának hangulatát. Mindkét szembenálló fél oldalán szerencsét próbálhatunk 15-15 küldetésben, melyek inkább taktika beállítottságúak lesznek. Bizonyos mennyiségű tőkével kezdünk, melyből a bevetés előtt összeállíthatjuk az erőinket. Minden egységet amit így kiválasztunk, tetszés szerint erősíthetünk is különböző bónuszokkal, úgy mint erősebb páncélzat vagy gyorsabb mozgás, stb. Az biztos, hogy ha fegyvereket adunk két ilyen potenciálisan agresszív faj mancsába, akkor ott hatalmas pusztítás lesz: tankok, mozgó lövegek, tüzérség, légi harci egységek és még sorolhatnám. Az egyik legfontosabb egység a toló-autó mellyel eljuttatjuk az utánpótlást a harcoló egységeinknek, valamint eltoljuk a lesérült egységeket egy olyan helyre, ahol megjavíthatjuk őket. Ettől eltekintve a játékmenet és az irányítás minden hétköznapi RTS játékos számára könnyen megtanulható lesz, tehát semmi eget rengetőre ne számítsunk. A szembenálló felek jól ki lesznek egyensúlyozva és a többjátékos mód is igazodni fog ami igényekhez.

A játék könnyed témája szinte kiált a rajzfilmszerű grafikáért, amit a készítők 3D-ben valósítanak meg. Lesznek animált egység portrék, szellemes dialógusokkal tűzdelt összekötő animációk, és végül de nem utolsó sorban jópofa karakterek. A fejlesztők a hódító disznóknak germán beütést adtak, ami elsősorban az akcentusukon, másodsorban pedig az egyenruhájukon látszik, a nyulak ezzel szemben franciás orrhangon affektálnak majd. A fejlesztők ennyi szellemség mellett is igyekeztek kiemelni például a járművek életszerű animációját. A járgányok ennek megfelelően úgy fognak döcögni a terepen, mintha egy igazi szimulátort játszanánk külső nézetben.

Mivel elég kevés valósidejű stratégiai játékról mondhatjuk el azt hogy "de jót kacagtunk rajta" ezért a S.W.I.N.E. még akár sikeres is lehet. Az biztos, hogy mókának nem lesz utolsó. Ha minden igaz, ősszel érkezik.

Rendszerkövetelmény: PII 300, 64 MB, 3D gyorsító, Win95/98
 



  Írjon nekünk!  Médiaajánlat  Impresszum  Súgó  

Az [origo] kiadója az Axelero Rt. © Minden jog fenntartva 2001.