Sokasodnak a felhők Britney Spears feje fölött. A nagy rivális Christina Aguilera mellé szinte pillanatok alatt felzárkózott a vele szintén egykorú Shakira, s az új sztárok fénye elhomályosítani látszik Britney nemrég még fényesen ragyogó csillagát. A Pepsi idén januárban még nem kevesebb, mint 8 millió dollárt fizetett ki Britneynek a két reklámfilm-szereplésért, melyeket a Superbowl, az amerikai foci döntőjének szüneteiben vetíttettek le. A hatalmas összeggel a tinédzserkort nehezen elhagyni akaró énekesnő kiérdemelte a világ legdrágább reklámszereplőjének - ha nem is annyira megtisztelő, de - felettébb jövedelmező címét. Most azonban a Pepsi marketingesei mégis úgy döntöttek, ideje váltani.
Annak ellenére, hogy Britney Spearsszel állnak szerződésben, az amerikai cég a kolumbiai származású Shakirat kérte fel a The Joy Of Pepsi című klasszikus reklámdal előadására,. Mivel ez egyben a Pepsit is szimbolizáló hivatalos darab, a döntés nem sok jót ígér Britney számára a cégnél, s pláne baljós jel karrierje állapotáról.
Britney egyébként legutóbb azzal került
az újságok címoldalára, hogy
nyilvánosan bocsánatot kérni
kényszerült, miután pénteken a
mexikóvárosi repülőtérről a Four
Seasons Hotel felé tartó kocsiját
körbevevő paparazzik annyira
feldühítették, hogy letekerte az ablakot és
felfelé mutató középső ujjával
fejezte ki, mit is gondol a fotósokról.
Gyarapítsa CD-gyűjteményét
Britney albumaival
!