A Pepsi ejtette Britneyt Shakiraért

Vágólapra másolva!
Britney Spears alighanem dührohamot kapott, mikor megtudta: a Pepsi nem vele, hanem nagy riválisával, Shakiraval készíti el új kampányát. Teszi mindezt annak ellenére, hogy az üdítőgyártót még érvényes szerződés köti a sztárhoz.
Vágólapra másolva!

Fotó: MTI Sokasodnak a felhők Britney Spears feje fölött. A nagy rivális Christina Aguilera mellé szinte pillanatok alatt felzárkózott a vele szintén egykorú Shakira, s az új sztárok fénye elhomályosítani látszik Britney nemrég még fényesen ragyogó csillagát. A Pepsi idén januárban még nem kevesebb, mint 8 millió dollárt fizetett ki Britneynek a két reklámfilm-szereplésért, melyeket a Superbowl, az amerikai foci döntőjének szüneteiben vetíttettek le. A hatalmas összeggel a tinédzserkort nehezen elhagyni akaró énekesnő kiérdemelte a világ legdrágább reklámszereplőjének - ha nem is annyira megtisztelő, de - felettébb jövedelmező címét. Most azonban a Pepsi marketingesei mégis úgy döntöttek, ideje váltani.

Annak ellenére, hogy Britney Spearsszel állnak szerződésben, az amerikai cég a kolumbiai származású Shakirat kérte fel a The Joy Of Pepsi című klasszikus reklámdal előadására,. Mivel ez egyben a Pepsit is szimbolizáló hivatalos darab, a döntés nem sok jót ígér Britney számára a cégnél, s pláne baljós jel karrierje állapotáról.

Britney egyébként legutóbb azzal került az újságok címoldalára, hogy nyilvánosan bocsánatot kérni kényszerült, miután pénteken a mexikóvárosi repülőtérről a Four Seasons Hotel felé tartó kocsiját körbevevő paparazzik annyira feldühítették, hogy letekerte az ablakot és felfelé mutató középső ujjával fejezte ki, mit is gondol a fotósokról.

Gyarapítsa CD-gyűjteményét
Britney albumaival !