A klubzene (ezen belül a tágan értett bass music), a hiphop (ezen belül a trap) és az R&B találkozása nem új keletű fejlemény. Brenmar DJ-ként az egyik legismertebb alakja ennek a keresztezésnek, és most már producerként is.

A Chicagóból származó, most New York-i DJ nevével, mixeivel nehéz nem találkozni, ha az embert egy kicsit is érdekli, hogy mi zajlik éppen az elektronikus tánczenében. A High End Times Vol. 1 című, nemrég megjelent első mixtape-je alább hallgatható végig, innen lehet letölteni egy e-mail címért cserébe. Baromi erős alapok szólnak végig, mindegyik arra van kihegyezve, hogy jól működjön a klubban, jó hangrendszeren, de közben baromi szellemesek is. Hallani az egészen, hogy Brenmar nagyon sokat dolgozott rajtuk, ezzel töltötte a tavalyi évet, mármint a turnézás mellett. Úgyhogy minden csipogó szintihang és kisebb vagy nagyobb kiállás a helyén van.

A klubzene és a trap között mozgó alapokra pedig olyanok rappelnek rá, mint Mykki Blanco, Sasha Go Hard, vagy éppen a könnyűzene-történelem egyik legjobb művésznevének birtokosa, Junglepussy. Rush Davis és Ian Isiah pedig R&B-s ízeket hoz a nyolcból kettő számba. Az egész valami iszonyatosan menő, ráadásul kellőképpen szexi is. "Ez aktív zene, nem olyasmi, amit felteszel és e-mailekre válaszolsz vagy takarítasz" - mondta a mixtape-ről, amiben azért nem vagyok biztos; viszont ez stimmel: "Ettől a zenétől úgy érzed, hogy te vagy a király." Az én kedvencem a Payroll, de az egész csak 25 perc, úgyhogy nincs ok arra, hogy ne hallgassuk végig.