Idén mindenki megtanulta, ki az a Diplo

2015.12.10. 12:10

Adele éve? Justin Bieber éve? Kendrick Lamar éve? Áh, az amerikai producer szállította idén a slágereket.

Diplo az idei SzigetenFotó: Kozma Zsuzsi

Valószínűleg Diplo nevét tanulták meg idén a legtöbben, ugyanis az ő dalait shazamozták a legtöbbet - közölte a, nos közölte a Shazam. Az amerikai producer több rendkívül népszerű projektben is részt vett 2015-ben, ahogy a mobilos számfelismerő alkalmazás hetyke kis infografikájából is kiderül. Összesen 40 millióan kerestek rá egyik-másik dalára. A nyár legnagyobb slágerének számító Lean Onra, amit a Major Lazerrel adott ki, 27 milliószor kerestek rá, a Where Are Ü Now-ra, amit Skrillexszel és Justin Bieberrel rakott össze 9,6 milliószor shazamoztak, a Be Right There című saját számára pedig 4,6 millióan.

Diplo idén nyáron a Szigeten is fellépett a Major Lazerrel. Akkor azt írtuk, hogy kevés irigyeltebb ember lehet nála a földön, mert mást sem csinál, csak fesztiválról fesztiválra jár, ugrál a színpadon, néha hülyeségeket beszél a mikrofonba, és ennyi is elég, hogy mindenki megőrüljen érte. A koncerttől a Quarton mégsem voltunk elájulva. Az eszetlen döngölés, amit a budapesti fesztiválon rendeztek, csak 10-15 percig volt szórakoztató, aztán elhalványultak körülötte az idézőjelek, eltűntek a kikacsintások, és majdnem olyan rossz lett, mintha Avicii-t vagy David Guettát láttuk volna a színpadon.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK