A hazai portálok közül az Origo írt legtöbbet a fesztiválokról

2018.09.20. 13:02

Magyarország piacvezető médiafigyelője, az Imedia elemezte a 10 legtöbb megjelenést generáló fesztivál médiaeloszlását.

Az elemzést a Kreatív ismertette, az adatok alapján a legaktívabb médiaforrás az MTI volt, a hírportálok közül pedig az Origo jelentette meg a legtöbb tartalmat a fesztiválokról. Évek óta kiemelten foglalkozunk a témával, a beharangozók, koncertbeszámolók és fotógalériák mellett az Origo videós csapata, a Fesztiválturisták is rendszeresen bejelentkezik a legnagyobb rendezvényekről.

Az idei Sziget Fesztivál madártávlatbólForrás: Rockstar Photographers

Az Imedia adatai szerint nagyjából ötezer cikk foglalkozott idén a Sziget Fesztivállal, vagyis nagyjából a fesztiváltartalmak fele, ugyanis a tíz legtöbb médiamegjelenést generáló magyar fesztivál összesen valamivel több, mint 10 ezer megjelenést (online, nyomtatott cikket, rádiós-tévés tudósítást) kapott.

A második és harmadik helyen a VOLT Fesztivál és a Balaton Sound áll, őket a középmezőnyben a Campus, az EFOTT, a Művészetek Völgye, az Ördögkatlan, a FEZEN követik. A médiamegjelenések 85 százaléka online jelent meg.

KAPCSOLÓDÓ CIKK