13 magyar formatervező is bemutatkozik a milánói dizájnhéten

Vágólapra másolva!
Aprilis 9. és 14. között lesz a milánói dizájnhét, és idén 13 magyar formatervező is bemutatkozik a nemzetközi közönség előtt.
Vágólapra másolva!

Az idei milánói dizájnhéten tizenhárom magyar formatervező mutatkozik be. A szakma egyik legjelentősebb eseményén megjelenő márkák a magyar dizájnipar széles palettáját bemutatják, az egyedi lámpáktól kezdve, a kanapékon át a porcelánokig. A milánói dizájhét idén április 9-től 14-ig tart. A szakmai szempontok által kiválasztott magyar alkotók és műhelyek között az Adamlamp (Juhász Ádám), Andrási Edina, a Brinkus Design (Brinkus Kata), Bokor Gyöngyi, a Codo (Kodolányi Gábor), a Marta Edocs Glass (Edőcs Márta), a Hannabi Sofa (Rácz Anikó), a Biela Collection (Kerékgyártó András), Knetik Dóra, a Komonka Textile (Kovács Móni), a Polyunomi (Lakatos Ábel), a Position Collective (Kertész Attila, Simonfalvi Bence) és a Studio Nomad (Pásztor Bence, Tarcali Dávid, Pongor Soma) vesz részt az eseményen. Az olaszországi rendezvény minden évben otthont ad a Salone Internazionale del Mobile nemzetközi bútorkiállításnak, valamint a Fuorisalone eseménysorozatnak is. Az 1961 óta létező Salone del Mobile

nemzetközi referenciaponttá vált a dizájn és bútorgyártás területén,

hiszen több mint 370 ezer érdeklődő, kereskedő, gyártó és szakember látogatja a szakvásárt. Az 1980-as évek óta működő Fuorisalone a szakkiállítással párhuzamosan, spontán szerveződő művészeti és kulturális programsorozatot foglal magába, amely megalakulása óta rendhagyó módon kísérletezik a design reprezentációs technikáival.

Ilyen volt Nanushka divatbemutatója - videó

Az Origo is ott volt Sándor Szandra, a Nanushka divattervezőjének legújabb kollekciójának bemutatásán. A divatbemutató érdekessége, hogy itt volt először látható a márka férfiaknak szóló kollekciója. Kattintson a videóért!

A Magyar Divat & Design Ügynökség a Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként alakult meg 2018-ban azzal a céllal, hogy segítse a magyar gyártókat, növelje a magyar dizájn- és divatipar nemzetközi ismertségét és elismertségét, valamint erősítse az országimázst.