Nanushka meghódította Hailey Biebert és Katy Perryt is

Hailey Bieber, Nanushka, divat
Hailey Biebert kezében egy pohár kávéval, tetőtől talpig hozzá illő, karamellszínű Nanushka-szettben, a Lione-pulóverben és a Tigre fantázianevű nadrágban kapták le a fotósok.
Vágólapra másolva!
Továbbra is hódít a magyar divatmárka a világsztárok körében. A napokban olyan hírességek választották Nanushka ruháit, mint a világhírű énekesnő, Katy Perry vagy Justin Bieber gyönyörű felesége, a szupermodell Hailey – írja a Bors.
Vágólapra másolva!

Nanushka, a magyar divatmárka meghódította a világsztárok szívét. Olyan világsztárok választották már Sándor Szandra ruháit, mint például Jennifer Lawrence, Kendall Jenner vagy Dua Lipa.

A világhírű névsorhoz most Katy Perry és Hailey Bieber is csatlakozott,

az amerikai sztárok a napokban tették le voksukat Nanushka mellett. Hailey Biebert kezében egy pohár kávéval, tetőtől talpig hozzá illő,

karamellszínű Nanushka szettben, a Lione pulóverben és a Tigre fantázianevű nadrágban kapták le a fotósok.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

@haileybieber out and about wearing the Lione sweater & the Tigre pants #nanushkagirls

NANUSHKA (@nanushka) által megosztott bejegyzés,

Nem ez az első alkalom, hogy a topmodell a magyar tervező ruháját viseli, többször tűnt már fel férje, Justin Bieber oldalán Nanushkában.

Az extravagáns énekesnő Katy Perry – aki a hétvégi MET-gálán csillárnak és hamburgernek öltözött – ezúttal bebizonyította, hogy a visszafogott elegancia sem áll távol tőle, hiszen nemrég

a Nanushka fekete vegán, bőr maxiruháját és az új kollekció lapos talpú Yola szandálját viselte egy partin.

Férfiruhákat is tervez

A Nanushka márka sikere mögött a GB & Partners által kezelt Exim Növekedési Magántőkealap áll. A női, és most már férfiruhákat, kiegészítőket tervező, gyártó és értékesítő cégbe akkor fektetett be a GB & Partners, amikor az éves bevétele 300 millió forint körül volt.

Sándor Szandra divattervező Fotó: Polyák Attila - Origo

2018-ban ennek mintegy a tízszeresét, azaz közel hárommilliárdos forgalmat és 300 milliós EBITDA-t ért el a társaság. A Nanushka márka mára 46 országban és 250 üzletben van jelen.