Nem, sőt. Valójában fénykorát éli. Az emberek szívesen olvasnak bele az e-naplókba, amik ma már, témáikat tekintve széles spektrumot járnak be.
A blogos bejegyzések régen is minőséget testesítettek meg - többnyire. Általában, akik leültek a gépük elé elektronikus naplót vezetni, ők komolyan vették a feladatot. Valóban érdekelte őket a témájuk, hiszen maguk választották azt és éppen ezért örömmel gondozták a kialakult portált, és a hozzá csatlakozó csatornákat.
A blog szövegírás éppen ezért nagy odafigyelést igényel és továbbra is csak úgy hiteles, ha az írója szívügyének tekinti a felkarolt témakört. Ellenkező esetben hamar kilóg a lóláb. S bár nem vitás, hogy a Google algoritmusainak elvarázslása is cél, nem szabad, sőt nem is lehet megfeledkezni az olvasóközönség kielégítéséről. Mit sem érnek a jó találatok, ha a potenciális olvasók pár sor után csalódottan odébbállnak.
Az optimalizált marketing tevékenység bármely cég esetében prioritást élvez. Ennek egyik alapvető pillére a keresőoptimalizálás mellett a marketing szövegírás, ami szintén nagyfokú minőséget képvisel. Nincsen mellébeszélés, vagy rizsázás.
A karakterek szaporítása semmilyen szempontból sem jó stratégia. A cél a leendő vásárlók figyelmének, érdeklődésének megragadása, illetve a jelenlegi vevők megtartása. Egyik sem érhető el üres szólufik durrogtatásával.
A szövegírás egyértelműen a prémium kategóriás anyagok megírása felé mozdul.
A Google algoritmusai a mesterséges intelligencia fejlődésével párhuzamosan összefüggéseket képesek értelmezni, és itt bizony nincsen apelláta.
Ha a SEO szövegírás nem megfelelő, a régebben ismert szócséplésre hajaz akkor a honlap, termék, szolgáltatás felfuttatása bukott ügy.
Ám odafigyeléssel és a minőségre való törekvéssel a siker borítékolható.