Ennek a 18 éves nőnek a dala volt a legkeresettebb 2019-ben

festival Horizontal
US singer-songwriter Billie Eilish performs during Corona Capital Music Festival in Mexico City, on November 17, 2019. (Photo by PEDRO PARDO / AFP)
Vágólapra másolva!
Majdnem 20 milliós eladást csinált egyetlen dalával a még mindig csak 18 éves világsztár. Az övé lett a tavalyi év legkeresettebb kislemeze. 
Vágólapra másolva!

Billie Eilish Bad Guy című dala volt 2019 legkelendőbb kislemeze. A 18 éves amerikai énekes-dalszerző slágerét 19,5 millióan vették meg, töltötték le vagy streamelték világszerte. A londoni székhelyű közölte nemzetközi lemezipari szövetség (IFPI) adatai alapján Billie Eilish mögött Lil Nas X végzett Old Town Road című dalával, amely 18,4 milliós eladást produkált világszerte, a harmadik helyre pedig Shawn Mendes és Camila Cabello kislemeze, a Senorita futott be 16,1 millióval.

Nehéz megtippelni a 18 éves világsztár következő dobását

Billie Eilish még csak 18 éves, de már ebben az évben rengeteg dolgot letett az asztalra, pedig még csak február közepe van. Történelmet írt a Grammy-gálán, fellépett az Oscar-díjkiosztón, most meg ő lett a legfiatalabb zenész, aki betétdalt készíthetett az egyik legismertebb filmes franchise-hoz. Nehéz megtippelni a popzene fiatal üstökösének következő nagy dobását.

A tizes listára még Post Malone és SwaeLee, Ariana Grande, Tones and I, Ed Sheeran és Justin Bieber, Lady Gaga és Bradley Cooper, Lewis Capaldi, valamint Halsey fértek fel.

A tavaly a könnyűzenei elitbe berobbant Billie Eilish Bad Guy című dala tizenöt országban vezette a slágerlistát, idén két Grammy-díjat is kapott. A szám az énekes első stúdióalbuma, a When We All Fall Asleep, Where Do We Go? ötödik kislemezeként jelent meg egy évvel ezelőtt.Billie Eilish legújabb dala, a No Time to Die a friss James Bond-film betétdala, a filmszéria történetében a megjelenése első hetében legnagyobb eladást elért dal lett a brit listákon 10,6 milliós streameléssel.

Érdekesség, hogy a fiatal előadónő jellemzően nagyon bő ruhákban jár. Erről korábban azt mondta, hogy azért döntött így, mert ha kicsi, alig takaró darabokban ugrálna, valószínűleg nem tisztelnék a rajongói, és

azt sem szerette volna, hogy szexualizálja a média.

A napokban indult, világ körüli turnéjának első koncertjét érdekes megoldással élt. A LED-falon egy olyan videót játszottak le, amin ő szép lassan melltartóig levetkőzik.

Közben pedig egy beszédet is mondott az énekesnő, ami arról szól, hogy ki mit lát az ő testéből, az öltözékéből, ki mire használja a látványt, ki milyen véleményt alkot, azzal mit ér el. Az akcióval, és általában az öltözködésével egyértelműen az úgynevezett body shaming ellen küzd. A kifejezés azokra a tevékenységekre utal, amikor valakinek a testalkatáról nyilvánítanak véleményt, leginkább nyilvánosan.