Ezer százalékkal több Lady Gaga dal-t adtak el a Super Bowl miatt

superbowl super bowl half time show
HOUSTON, TX - FEBRUARY 05: Lady Gaga performs during the Pepsi Zero Sugar Super Bowl 51 Halftime Show at NRG Stadium on February 5, 2017 in Houston, Texas. (Photo by Patrick Smith/Getty Images)
Vágólapra másolva!
Lady Gaga máris rengeteget profitált vasárnapi fellépéséből a Super Bowl félidejében: még aznap, február 5-én több mint ezer százalékkal nőttek dalainak és lemezeinek eladási számai.
Vágólapra másolva!

A várakozásoknak megfelelően látványos és veszélyes show-val lepte meg a nézőket Lady Gaga az 51. Super Bowl félidejében. Az énekesnő a stadion tetején énekelt, majd szó szerint a levegőből érkezett a színpadra. Lady Gagát drótokkal függesztették fel, hogy végrehajtsa a mutatványt, amire még nem volt példa a félidei show-k történetében:

mondta a fellépés után a különleges showelemről.

Lady Gaga a levegőben az 51. Super Bowl halftime show-jában. A képre kattintva galéria nyílik Forrás: Getty Images/2017 Getty Images/Kevin C. Cox

Korábban az Origo is megírta, hogy az NFL döntőjében való fellépés nemcsak óriási megtiszteltetés, hanem hatalmas reklámlehetőség is a zenészeknek. A Billboard a Nielsen Music adatai alapján azt írja, hogy Lady Gaga iránt igencsak megnőtt az érdeklődés a Super Bowl miatt:

vasárnap több mint 150 ezer digitális albumot és dalt adott el, ami több mint ezer százalékos növekedés

a döntőt megelőző naphoz képest.

Ráadásul ez a szám még az első eladási adatokon alapul, tehát az is lehet, hogy valóján 150 ezernél is több felvételt adott el egyetlen nap alatt – mindezt egy 14 perces show-nak köszönhetően.

Lady Gaga legkeresettebb száma az A Million Reasons lett, amely legújabb, Joanne című lemezén szerepel. Ez nyilvánvalóan nem véletlen, hiszen ez a dal is elhangzott a Super Bowl félidejében. Maga a Joanne az énekesnő legkeresettebb digitális lemeze lett vasárnap, több mint 12 ezret adtak el belőle.

Ez a felfokozott érdeklődés várhatóan a következő napokban is kitart, legalábbis az elmúlt évek tendenciái alapján. A tavalyi fő fellépő, a Coldplay több száz százalékos növekedésnek örülhetett a Super Bowl utáni héten, a legnagyobbat pedig Madonna profitálta eddig az NFL döntőjéből.

Cikkünk a témában:

Janet Jackson mellétől Katy Perry cápájáig