[origo] címlap24 órakomment.huvidea[freemail]iWiW

[origo] motor> !ALROVAT_NEVE

autó címlap Forma-1 Garázsmenet Tesztek Videók Retro Mobil Új Peugeot 308 (x)
motorsportvilágbajnokságMotoGPcsapatDoha

MotoGP: kalandosan ért Dohába a magyar csapat

2006.04.06., 11:22|Utolsó módosítás:2006. 04. 06., 11:22|

A gyorsaságimotoros világbajnokság egyetlen magyar csapatát a jelek szerint az ág is húzza, ugyanis a spanyolországi nyitófutamra történő kiutazás kalandjai megismétlődtek, csak ezúttal a sivatag felett, néhány ezer méter magasan.

JÁTSSZ ONLINE!

Amilyen kalandosan indult az év Jerez de la Fronterában, olyan kalandosan folytatódott a Team Toth utazása Katar felé. Az eredeti tervek szerint a csapat kedd este tíz órakor landolt volna Dohában, de a természet keresztülhúzta a menetrendet és hajnali háromkor ért az alakulat a dohai reptérre.

Történt ugyanis, hogy fél órával a tervezett érkezés előtt a repülőgép viharba keveredett a levegőben, ráadásul a kapitánya is azt az értesítést kapta a földi irányítástól, hogy az időjárási viszonyok miatt nem szállhat le Dohában. A gép a hatalmas vihar miatt így Abu Dhabi-ban szállt le és több mint kétórás kényszerpihenőt tartott, míg engedélyt nem kapott a felszállásra.

Szerdán a Team Toth már a sivatag felé vette az irányt, a cél egy, az út szélén felállított quadbázis volt, ahol a két versenyző, Tóth Imre, Roberto Locatelli és a családtagok nekivágtak a négykerekű gépekkel a homokdűnéknek. Imre a vállsérülése miatt csak az "íze kedvéért" próbálta ki a quadot, de Loca úgy ment a dűnék közt, mintha a sivatagban nőtt volna fel.

A versenyzők nyilatkozatai:

Tóth Imre #45:

"Ez a pálya nem tartozik a kedvenceim közé. Valahogy nem sikerült megkedvelnem a vonalvezetését. Tavaly óta a helyzet sokat változott. Egyrészt, hogy korábban van a futam, nincs olyan elviselhetetlen meleg. Másrészt idén már rendeztek itt Superbike versenyt és a GP kategória tesztelt itt, így a pálya "bejáratódott". Míg tavaly mindössze fél méter széles csíkon lehetett biztonságosan közlekedni, addig idén, ahogy eddig láttam, ez legalább másfél méter."

Roberto Locatelli #15:

"Ellentétben Imivel én szeretem ezt a pályát, bár a tavalyi eredményem felejthető. A gond mindenki számára az aszfalt tapadása. A gumiválasztás nagyon fontos, de igazából bármit csinálsz, a motor csúszkálni fog alattad. Remélhetőleg azzal, hogy korábban kerül megrendezésre ez a verseny, nem lesz olyan hőség és a tapadás is jobb lesz. Ez az a pálya, ahol minden kör után tudnál valamit változtatni a gép beállításán. Biztos vagyok benne, hogy a verseny után észreveszek olyan dolgokat, amit előbb is meglehetett volna csinálni, de csak a futamon jöttem rá, hogy mit. Mindenesetre, szeretnék jobb eredményt elérni, mint Jerezben."

Forrás: Team Toth

Címlapsztori»

Forrás: Retro Mobil Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...

Legolvasottabb cikkek

hirdetés

Olvasnivaló

Forrás: AFP/Alexander Joe Tíz percig tartott a per Elhalasztották Oscar Pistorius perét, miután a vád még nyomozni akar a gyilkosság ügyében.
Forrás: Ruben van der Vleuten Saját útját filmezte végig egy csomag Minikamerát és intelligens vezérlést szerelt postai csomagjába egy brit szaki.
Forrás: MTI/Marjai János Cukorcsempészettel égette meg magát az energiaital magyar királya A Hell Energy alapítóinak ütemérzéke kiváló.

További adatok » Időjárás »