EU-ügyfélszolgálat alakul

Vágólapra másolva!
Az EU Kommunikációs Közalapítvány telefonos információs szolgálata (181) és honlapja (www.eukk.hu) EU-ügyfélszolgálattá alakul át - tájékoztatja az érdekelteket az EUKK.
Vágólapra másolva!

Az EUKK közleménye szerint az ősszel induló EU-ügyfélszolgálat célja, hogy tanácsadó partnerként segítse a csatlakozás mindennapjaival és gyakorlati kérdéseivel foglalkozó társadalmi csoportokat és személyeket. A közalapítvány fokozni kívánja tájékoztatási tevékenységét, mert arra számít, hogy a csatlakozással kapcsolatos tájékoztatási igény nagyobb része még ezek után jelentkezik - olvasható a dokumentumban.

Az EUKK ismertetése szerint a népszavazás utáni időszakra szóló mandátumát és annak pénzügyi fedezetét kormánydöntés szabja meg. Amíg döntés nem születik, addig az alapítvány folytatja azokat a tevékenységeket, amelyekre az előző programjából áthúzódó fedezet áll rendelkezésre, vagyis elkészítette a csatlakozás második szakaszára vonatkozó munkatervet, illetve működteti tájékoztató- és pályázati rendszerét.

A közalapítvány tevékenységében a klasszikus reklámeszközök szerepe és jelentősége csökken, miközben átfogó ügyfélszolgálati rendszer épül ki - tájékoztat az EUKK, amely közli: pénzügyi elszámolását 2003. június 23-án eljuttatta a Magyar Országgyűlés Európai Integrációs Bizottságának és a kormánynak.