Ausztriában a német tulajdonban lévő Penny Market olyan reklámkampányt indított, amelynek keretén belül
transzneműek (transzgenderek) reklámozzák az élelmiszereket.
A kampány neve Aufregend, ami magyarul izgatót jelent.
A reklámújságokban szereplő transzgendereket baloldali körökben egyébként drag queennek nevezik. A fotók alapján azonban eléggé egyértelmű, hogy ők tulajdonképpen nőnek öltözött, erősen túlsminkelt férfiak.
A reklámkampányban a legvisszataszítóbb dolog az, hogy azokat gyermekek is láthatják.
Ebből pedig egészen nyilvánvaló, hogy
a gyermekek felé is közvetítenek szexuális tartalmú üzeneteket, amelynek a célja a termékek reklámozása mellett a baloldali körökben divatos transzidentitás népszerűsítése a legkisebbeknek.
A Penny osztrák kampánya egy újabb bizonyíték arra nézve, hogy
meg kell védeni a gyermekeket az ilyen jellegű káros hatásoktól.
Többek között ezért is fogadták el Magyarországon a pedofilellenes törvényt, hiszen Magyarországon is van például Penny. De a jövőben hasonló jellegű, transzidentitást népszerűsítő kampányra Magyarországon nem kerülhet sor.