Anyák napja alkalmából terhes férfiakról készült képekkel köszöntötte az édesanyákat a divatmárka - írja a V4NA nemzetközi hírügynökség.

Az idei anyák napja alkalmából a Calvin Klein divatmárka reklámkampányt indított az Instagramon, amelyben Roberto Bete, egy terhes transz férfi és partnere, Erica Fernandez transznemű nő is szerepelt.

A Calvin Klein Instagram-posztja, amellyel a kampányt elindította, az anyák és a nők előtt "tisztelgett" azzal, hogy az anyaság különböző aspektusait ábrázoló képeket osztott meg.

 A transznemű pár a márka fehérneműiben pózolt, tulajdonképpen egy terhesfotózást csináltak, azt bizonyítva, hogy a férfiak is képesek szülni.

Az Instagram-posztban Roberto egy, a biológiai alapvetéseket sutba dobó "érveléssel" állt elő: "szaporodhatunk biológiailag vagy szívből, a mi szerepünk a világban az, hogy szeressünk és szeressenek minket".

 A Calvin Klein nem először kampányol a témával, korábban már többször szerepeltettek reklámjaikban nemváltás alatt álló személyeket.