A legtöbb utas a helyszínre érkezve értesült arról, hogy a járatát törölték. Nagy volt a káosz és az elégedetlenség. Az egyik érintett, Andrew Douglas azt mondta, hogy több mint négy órát állt sorban, mert a járatát törölték. Hozzátette:
Teljes káosz, és ez csak a bejelentkezéskor derült ki előzetes értesítés nélkül. Szörnyű.
A Heathrow szóvivője elmondta, hogy a repülőtér arra kérte a légitársaságokat, hogy 30 járatot töröljenek a reggeli csúcsidőszakból. Elnézést kért minden érintettől és elmondta, hogy együtt fognak dolgozni a légitársaságokkal, hogy az érintett utasokat a csúcson kívüli járatokra sikerüljön átfoglalni - közölte a The Guardian.
Az elmúlt hetekben a heathrow-i repteret választók hosszú sorbanállást tapasztaltak, és sokaknak több napba telt mire visszakapták az elkallódott csomagjaikat.
Félő, hogy a húsvét előtti és a platinajubileumi munkaszüneti időszakban tapasztalható fennakadások visszatérnek a nyári vakáció csúcsidőszakában is az Egyesült Királyság repterein.