Megvették Demi Moore szépségét

Vágólapra másolva!
Liz Hurley, Uma Thurman és Carmen Electra után, Demi Moore szépsége is egy kozmetikai világmárka védjegye lesz.
Vágólapra másolva!

A 44 éves Demi Moore, amerikai színésznőt választotta reklámarcává a világ egyik leghíresebb és legrégibb kozmetikai márkája, az amerikai Helena Rubinstein - olvasható a düsseldorfi Igedo divatvásár hírlevelében.

Az első szalonját 1902-ben nyitó Helena Rubinstein cég azért választotta Demi Moore-t új reklámkampányához, mert úgy vélik, cégfilozófiájukhoz jól illik a negyvenes éveiben is tündöklő filmsztár. "Légy független, karizmatikus és ragyogj - mindez jellemző Demire" - állítják a luxuskozmetikai termékeket előállító cég képviselői.

Demi Moore az utóbbi évtizedben plasztikai műtétek sorozatát hajtatta végre magán - egyrészt azért, hogy megtartsa ifjú szerelmét, a nála 25 évvel fiatalabb Ashton Kutcher amerikai színész-komikust, és, hogy többgyermekes anyaként is foglalkoztassák a hollywoodi filmgyárak. Ez a reklámszerződés újabb bizonyítéka annak, hogy érdemes volt tökéltetes testébe dollárszázezreket és fektetnie.

A Helena Rubinstein cég szerint Demi "erotikus, és ragyogóbb, mint a legtöbb fiatal hollywoodi sztár". A Ghost és a G.I. Jane sztárja, úgy tűnik, ezzel maga is tisztában van:"-Bár nem vagyok húsz éves, elmúltam harminc, sőt a negyedik ikszet is túlléptem, de korántsem nézek ki úgy, mint egy átlagos negyvenes nő" - nyilatkozta a Harper&Bazaar című amerikai magazinnak.

Forrás: MTI