Az áprilisi Hyper legnagyobb ágyújának Joey Beltram számít, aki Liebinggel ellentétben még sose játszott nálunk. Joey, sok kollégájához hasonlóan tinédzserként (tizenhárom évesen) kezdett dj-zni, 1983-ban New Yorkban. Természetesen hiphoppal és a szárnyait bontogató elektróval foglalkozott eleinte.
Később, 1985 táján fertőzte meg őt is a chicagói house, ami szintén nem meglepő, hiszen számtalan mai technogéniusz ezt a korszakot és ezt a stílust jegyzi első mérföldkőként a technóhoz vezető úton. Belekezdett a zeneírásba is, első munkáját tizenkilenc évesen adta ki 1989-ben. Sikerre nem is igazán gondolt, csupán apró New York-i kiadókkal próbálkozott.
Egy évre rá azonban a belga R&S Records felfigyelt rá, és meg is jelent Energy Flash című lemeze. (Tíz évvel később a Muzik Magazin az Energy Flash-t az "évtized számának" választotta meg.) A nagy sikerű lemezt később követte a Mentasm, a My Sound, a The Caliber, a Places és a Close Grind, melyek meghozták Joeynak a hízelgő "innovátor" címet, mert óriási hatást gyakorolt zenészek tömegeire.
Nem véletlen, hogy olyan neves kiadókkal dolgozott, mint a Warp, a Tresor, a Novamute, a Trax és a Transmat. 1999-ben létrehozta saját kiadóját, az STX Recordsot, melynek alapkoncepciója Joey mindenkori hitvallása: olyan tánctérre való atombombákat jelentet meg, melyek stílusukban a house és a techno határait mossák egybe.
Chris Liebing első klubja, ahol rezidensként muzsikált, a giesseni Red Brick volt. Négy évvel később, a klub bezárta után a "patinás" Eye-Q Recordsnál tevékenykedett, ahol megismerkedett Andre Walterrel, akivel a barátságon kívül gyümölcsöző munkakapcsolatot alakított ki: stúdiót építettek maguknak, ahol belekezdtek a zeneírásba.
Következő rezidensi állomása a frankfurti Omen, de nemcsak dj-ként lépett egyre inkább előre: az Under Cover Music Group együttműködésével beindította a Fine Audio Recordings labelt, melynek égisze alatt eleinte a mix formájában megjelentetett puritán fekete-fehér borítójú Audio válogatások születtek.
Legsikeresebbé a sorozatból az Audio07 és Audio11 vált, s így már világszinten ismertté vált a tehetséges fiatalember. Hirtelen tobzódni kezdett a fellépésekben, majd sikerén felbuzdulva saját kiadót alapított, a CLR-t. Természetesen a kísérletező kedvű zenész több labelre bontotta kiadóját, így találkozhatunk CLR, CL Retry, CLAU, Soap és Stigmata kiadványokkal, melyeket mind Chris neve fémjelez.
A legnagyobb szakmai elismerést 2003-ban érte el: a "legjobb hazai dj" kategóriában nyerte meg a German Dance Awardot, olyan géniuszok "elől", mint Sven Väth és Westbam.
Oyle