John McKeegan, a cég szóvivője a Salt Lake Tribune című lapnak elmondta: a döntés mögött belső nézetkülönbségek húzódtak meg, amelyek a szponzorálási stratégia körül csúcsosodtak ki. A nyilatkozó hozzátette: az elhatározás hátterében ott volt a vesztegetési ügy is.
Bár a 30 millió dolláros megállapodás révén a Johnson and Johnson nem tartozott volna az olimpia legfőbb támogatói közé, a cég az elmúlt 20 évben az Egyesült Államok Olimpiai Bizottságán keresztül azért komoly mértékben segítette termékeivel az amerikai sportolókat.
- A Johnson and Johnson támogatása jelentősen hozzájárult volna törekvéseinkhez, de így is elmondhatjuk, hogy elegendő nagyvállalat tartozik szponzoraink sorába - fejtette ki válaszul Mark Lewis, a szervezőbizottság marketingügyekben illetékes szóvivője.
(MTI)
Ajánló:
A 2002-es téli olimpiát megrendező bizottság honlapja