Vágólapra másolva!

Reklámügynökséggel szerződött a NOB <br/>

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság hírnevének megőrzése, illetve javítása miatt szerződést kötött a Los Angeles-i TBWA/Chiat Day nevű reklámügynökséggel. A cég feladata az lesz, hogy olyan hirdetéseket készítsen és küldjön el a televíziók számára, amelyek "sportolócentrikusak".

A NOB merketingigazgatója, Michael Payne elmondta, hogy a reklámozási tevékenység már korábban megfogalmazódott a szervezet vezetőiben, így elvileg semmi összefüggés nincs a mostani szerződés és az elmúlt év végén kipattant vesztegetési botrány között. Payne kitérő választ adott arra vonatkozóan, hogy a NOB és a reklámügynökség megállapodása mekkora összeget emészt fel.

- Nincs messze a sajtó által már közölt 150 millió dollártól - mondta a marketingigazgató, majd hozzátette: - A NOB nem szeretne hatalmas pénzt költeni a reklámokra, de a mostani befektetés mindenképpen megtérül majd a jövőben.

(MTI)