Major az első futamon - amelyen csapattársa, Kiss Norbert harmadik lett - nyolcadikként zárt, így a sorozat szabályai szerint a második versenyt az első rajtkockából kezdte meg. A fiatal pilóta tökéletesen kapta el a gördülő startot, elsőnek fordult el az első kanyarban, majd körről körre növelte az előnyét üldözőivel szemben, és hibátlan vezetéssel rajt-cél győzelmet aratott. Kiss Norbert ezen a futamon negyedikként zárt.
"Hihetetlen ez az egész, nagyon boldog vagyok, fantasztikus érzés volt a dobogó legfelső fokán állni" - nyilatkozta Major az MTI-nek, majd hozzátette, a jól sikerült rajt után igyekezett higgadt maradni, minden kört tökéletesen összerakni, és szerencséje is volt, mert a második helyen haladó riválisa kicsit feltartotta a mögötte érkezőket.
"Nagyon köszönöm az egész csapatnak a munkát, mindenki profin dolgozik, ezért ez egy közös siker" - mondta Major.
Jobbágy Ákos csapatvezető korábban azt mondta: hajtani kell Majort a minél jobb eredményekért, ugyanakkor a megfelelő pillanatokban vissza is kell fogni, nehogy meggondolatlanságot kövessen el.
Major és Kiss kamionja akár 300 km/órával is képes lenne száguldani, a technikai paraméterekről itt olvashat bővebben.
Major a világ legfiatalabb kamionversenyzőjeként az idén debütált a sorozatban, és az első versenyhétvégén, az olaszországi Misanóban már pontot szerzett. A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) égisze alatt futó Eb a kategória legmagasabban jegyzett sorozata, a kamionosok számára ugyanis nem rendeznek világbajnokságot.
Major és Kiss egy hónapja így készült: