Baumgartner pályacsúccsal tért vissza

Vágólapra másolva!
Öt héttel súlyos térdsérülését követően remek eredménnyel zárta idei első tesztjét Baumgartner Zsolt. Az első magyar F-3000-es versenyző a Coloni-csapat tagjaként az olaszországi Magionéban tesztelt, s körrekordot ért el.
Vágólapra másolva!

Játék

Mutasd meg, mit tudsz! Legyen a tiéd a legjobb csapat!

A magyar versenyző 1:03.30-as idővel teljesítette a 2507 méter hosszúságú pályát, és eredményével alaposan meglepte a Coloni-csapat vezetőit: az együttes irányítói még abban sem voltak biztosak, hogy januári térdsérülése után Zsolt képes lesz-e egyáltalán végigcsinálni a két rendkívül kemény tesztnapot. (Mint ismeretes, Baumgartner januárban futóedzés közben elesett és térdkalácsrepedést szenvedett, ami miatt hetekig képtelen volt lábra állni, s az idei első hivatalos tesztet is kénytelen volt kihagyni.)

A magyar versenyző most két nap alatt 170 kört teljesített Magionéban, és ezek alapján úgy tűnik, tökéletesen meggyógyult sérült lába. Érdekesség egyébként, hogy Baumgartner Zsolt négy hónapon belül immár a második versenypályán állított fel hivatalos pályacsúcsot, hiszen tavaly késő ősszel a Hungaroringen is megjavította a korábban érvényes F-3000-es rekordot. "Egy kicsit tartottam én is a teszttől, hiszen a sérülésem óta nem ültem versenyautóban, s az orvosok előre jelezték, hogy a megerőltetéstől, illetve a lábamra ható rezgésektől kiújulhat a sérülésem" - mondta Baumgartner. "Szerencsére a két nap alatt egyáltalán nem éreztem fájdalmat, így azt hiszem, kijelenthetem, hogy a kellemetlen és szerencsétlen sérülés már a múlté."

Talmácsi és Baumgartner egy csapatban/sport/automotor/20030115talmacsi.htmlBaumgartner Fan Clubhttp://forum.origo.hu/forum?act=show&fid=28536

"Arra nem számítottam, hogy rögtön az első idei teszten ilyen jól megy majd az autó, arra pedig főleg nem, hogy pályacsúcsot érek el. Magione rendkívül technikás pálya sok kanyarral, kemény volt a megtett 170 forduló. A két nap során mentünk új és használt gumikkal, valamint különféle beállításokat is kipróbáltunk. A szezon április 11-én, Barcelonában kezdődik, de előtte még lesz egy hivatalos tesztelési lehetőségünk, ahol az utolsó simításokat végrehajthatjuk az autón. Remélem, hogy akkor is minden rendben lesz, s a szezon során képes leszek elérni a magam elé kitűzött célt, azaz versenyről versenyre ott tudok lenni a pontszerző helyek környékén."